{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.550 visninger | Oprettet:

Super smed Vestsjælland Søges {{forumTopicSubject}}

Egentlig har jeg selv en super smed, men er efterhånden blevet brændt af så mange gange, at jeg nu er begyndt at tro at han egentlig ikke har lyst til at tage mine heste, og det så bare er hans måde at fortælle det på.
Mine heste står pænt, de bliver holdt med smed hver 6. uge. Der er også andre i voers stald som kommer til at mangle smed, så hvis han ikke vil køre for to stk. med 4 sko, så kan der evt godt være 3 heste mere, men det er ikke et krav, da det vigtigste bare er at jeg får smed til mine.
Vi har også andre smede der kommer i stalden, men jeg leder efter en som er lige så dygtig som min egen.
Skriv kun hvis du selv er meget kritisk hvad angår smed, for alle synes jo deres smed er god.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Super smed Vestsjælland Søges
  • #4   23. aug 2009 der er også henrik sørensen smiley han kan også varmt anbefales.
    dvs. det er ham der ejer det, og så er der jo dem der arbejder for ham. jeg har en af de ansatte. dér har kun været 2 problemer igennem 3 år. han er kommet for sent 2 gange - en af gangene var det fordi han ik kunne finde vej :o) og anden gang fik jeg ik lige grunden af vide smiley men ellers er han ogs rigtig god (:

• #5   24. aug 2009 Det gør heller ikke så meget med nogle svipser. Men har hørt at henrik ikke tager flere ind.

Camilla holm, er hun uddannet beslagsmed? For hvis hun kun er barfods så har hun jo ikke en rigtig uddannelse, og så må hun faktisk ikke sætte sko på.

• #6   24. aug 2009 hm, ja det kan godt ske. men du kan altid ringe og høre, da jeg syns det er et super arbejde, det der bliver gjort hos ham smiley
    ved at en af dem, som er blevet udlært hos henrik starter for sig selv. ham der hedder jens - ved bare ik hvor god han er. han har kun været ude hos min en gang og det var fordi hun havde tabt en sko.
    men ellers er der også ole svenningsen (mener jeg han hedder), som er henriks læremester. har dog hørt at han skulle være utrolig dum/irriterende at høre på. men han burde også være meget god, og så er det billigere end henriks arbejde d:

• #7   24. aug 2009 Ole Svenningsen har ødelagt min venindes hest, så ham synes jeg slet ikke at man skal tænke på at ringe til.

Henrik er ligeså dum at høre på, og han slog engang en af vores plage med en fil. Men arbejdet er da fint nok...

Kommentér på:
Super smed Vestsjælland Søges

Annonce