{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
182 visninger | Oprettet:

Dilemma...? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en dejlig, lækker og MEGET tallent fuld dressur pony. Han kan let gå LA og op efter.... bare ikke med mig smiley
Jeg har en bindevævssygdom der gør at jeg ikke har så mange krafter og jeg har skæv ryg så jeg ikke kan rette mig op. Jeg har været så dum at lave en skade i min ankel, og det gør at jeg ikke kan indvirke godt nok på den ene schenkel og det gør herre nas! Anklen bliver nok aldrig den samme.
Hyppen har en fantastisk gang med meget rygsving, og det gør det endnu sværre for mig at ride ham, jeg burdte egentlig have en med shetlænder-gang hvis jeg var fornuftig og ''lyttede til min krop''.
Jeg er lige startet på HTX og det gør mig kun mere træt. Jeg sover hele tiden og får næsten ikke tid til at ride ham.
Problemet er at dyret er jo mega talentfuldt og vi er nået op i klasser hvor jeg ikke kan 'følge med'' mere... Han er kun 8 og hans potentiale burde jo udnyttes...
Skal jeg sælge ham til en som kan ride ham fuldt ud og udnytte han potentiale?
Problemet er også at han er HESTEN for mig... Jeg har haft mange heste men ingen som ham, jeg ELSKER ham og kan ikke forestille mig livet uden ham....

Håber at det var rimelig sammenhængende, og at i gad at læse det...
Hvad skal jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dilemma...?
  • #1   23. sep 2005 Du kunne måske Låne ham ud ?

Jeg er sikker på at mange gerne ville låne sådan en lækker pony..

så kunne du jo se om et år F.eks om du var klar til at ride igen ;D =)

• #2   23. sep 2005 Hmm... jo... har overvejet det...
    Men der er ikke så mange gode dressurryttere her 'nede' og vil helst ikke have ham for langt væk....

• #3   23. sep 2005 tja... det er vel ret svært at sige ...

for på den ene side burde du jo sælge ham og få en der passede bedre til din krop ..og omvendt finder du jo aldrig en som ham...

altid svært med sådan noget... men jeg syntes ikke du skal sælge ham bare for at han kommer længere.. medmindre han da keder sig...
    men hvis det er generende for din krop så kunne nok overveje det... hvis det kan give mén senere hen,,

• #4   23. sep 2005 hmm... rigtigt, rigtigt....

Han bliver jo heller ikke mere ked af det hvis man rider tur frem for dressur.... Har det bare sådan at det er synd ikke at udnytte hans potentiale...

• #5   23. sep 2005 ja men det skal man jo også passe lidt på med...

selvfølgelig vil alle jo deres hestes bedste, men det er jo ikke ensbetydende med at den skal opnå mest muligt... det er vel nok at den har været dejligt og "givet noget"

jeg har det på samme måde lidt med min egen... jeg har bare den opfattelse at hvis jeg skulle tænke på hvad den kunne blive så ville jeg blive deprimeret... så jeg gør det jeg kan og så er det det... smiley

• #6   23. sep 2005 Jeg synes at du først skal undersøge om nogen, som bor omkring dig, vil have part på den, hvor de så også skal ride stævner. For hvis det er meget dårligt for din krop, er det jo dumt at ride den, men hvis du kan beholde den, og få glæden af alt det den vinder med den anden rytter, er det jo også vildt dejligt!

Hvis ikke der er nogen omkring hvor du bor, kan du jo overveje at leje den ud, fordi så får du jo stadig glæden, og det er jo stadig din pony, dvs. du kan besøge den så tit du vil.

Det er mit forslag. Altså, jeg tror heller ikke ponyen keder sig af at være hos dig, men når den nu har sådan et stort potentiale, er det en skam hvis det ikke bliver udnyttet. Og hvis din krop ikke kan holde til at ride den, er det jo heller ikk så godt. Så jeg tror det her ville være en god løsning! =)

Kommentér på:
Dilemma...?

Annonce