{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.387 visninger | Oprettet:

Oldenborg logo? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der evt. ved hvor man kan anskaffe sig rideudstyr med oldenborgerens logo på?
Gerne nogle butikker der har licens til at brodere på udstyr?
Ja, jeg ved at jeg kan købe hjem gennem DOA, men har også hørt at visse butikker skulle have tilladelse - måske det er forkerte rygter..?
- ihvertfald har jeg noget udstyr jeg gerne ville have broderet på :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oldenborg logo?
  • #1   27. aug 2009 Kan ikke lige sige hvilke butikker, men jeg ved da ihvertfald at næsten alle der broderer har logoet (:
    Og jeg tror ikk de skal have tilladelse.. butikker plejer at sende ind til nogle der kan gøre det (:

• #2   27. aug 2009 Tak begge to, men.... :o)

"Det lyserødeLyn", de butikker jeg har spurgt i, siger pænt nej, og at de ikke har tilladelsen og dermed heller ikke logoet. Dansk Oldenborg Avl har selv ophavsretten til logoet, så det må butikker ikke bare sælge ud af efter lyst. Har dog hørt at nogle har tilladelsen.

Tak Camilla, men det er også den jeg selv har fundet gennem DOA, men jeg er mere ude efter et sted der kan brodere på noget jeg allerede har. :o)

• #3   27. aug 2009 Tak, jeg kigger lige :o)
    - ihvertfald er der vist nogle gode tilbud ;o)

• #4   27. aug 2009 Jae den er ikke umiddelbart på siden, men kan da prøve at kontakte dem, det kunne da være, nu de har andre :o)

Kommentér på:
Oldenborg logo?

Annonce