{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Eksteriørkåring?? - se hendes gang {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har sendt lidt video af min dejlige hoppe til berider Nikolaj Kowalski, da han måske skal tage hende til kåring til oktober. Jég er noget spændt på hans vurdering, og kunne godt tænke mig at der var andre der lige ville tjekke hendes gang, eksteriør mv..:)

Har lige oprettet to videoklip, kig endelig og giv et bud på om kåringen ville være penge ud ad vinduet eller om hun har gode chancer:)

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eksteriørkåring?? - se hendes gang
  • #1   29. aug 2009 Hun går fint nok..

desuden er en kåring aldrig spild, for du vil ikke kunne få kåret hendes føl, hvis ikke hun selv er kåret..
    Og det ville jo være lidt øv.

• #2   29. aug 2009 Nej men gider ikke kåre hende hvis ikke hun kan blive kåret godt;)

• #3   29. aug 2009 Hvad er godt? smiley

er det = den skal gå i DH?
    eller kan DS også gøre det?

Hvis ikke den går i DH, går den i DS, når den har fuld papir.

• #4   29. aug 2009 jeg vil tro at hun godt kan gå i DH, for hun bevæger sig jo pænt, og så har hun en god højde.

• #5   29. aug 2009 Ja men ved også at hun nok skal gå i DS, men ja det skal enten være med høje point i DS eller skal jeg være heldig at hun kan gå i DH.. Det ville jo være drømmen!

• #7   29. aug 2009 Traven er ikke verdens største nej, men hendes skridt og galop er til gengæld rigtig god. Hun er slet ikke klar ti sadelkåring, da hun ikke har været redet mere end et par måneder og hun er trods alt 4 år:( Hun er begyndt at sætte sig lidt mere i galoppen, men vi har haft store problemer med overhovedet at gå i højre galop, men det går eget bedre nu! Jeg er typen der arbejder langt og dybt, så hesten går lidt på forparten indtil den for muskler nok til at bære sig selv. Jeg vil ikke pakke en 4 års sammen, som så mange gør... Hvis du forstår?

Hvad er det helt præcist de kigger efter ved en eksterørkåring?

• #8   29. aug 2009 Jeg ved desværre ikke så meget, men jeg har lige været afsted med min dartmoor hingst, som desværre blev afvist. De lagde især vægt på at han var muskelfattig/ manglede fylde og hingstepræg, så var han for rolig og velopdragen og så havde han ikke haft smed for nylig, så hans hove var lidt skæve i kanten..

• #10   29. aug 2009 Vil sige det sgu svært at sige ud fra video, traven er meget alm. ikke særlig stor og ikke specielt meget haseaktion, galopere lidt ned af bakke og tungt på forparten.
    Vil sige ud fra video af gangarter er det ikke over 7, men det kan jo være det opper sig lidt i traven når den kommer ind til kåringning, det gør de ofte pga. det nyt og farligt smiley

• #11   29. aug 2009 Traven er ikke lgie den største gangarter, men den har en fin trav ^^

• #12   29. aug 2009 Mange tak alle sammen. Hvis i har andre erfaringer med det, må i endelig sige til:)

• #13   29. aug 2009 Det er rigtig svært at vurdere ud fra så korte filmklip - som garanteret ikke viser hesten fra sin bedste side, da traven er lidt i undertempo og galoppen ikke er set fra siden. Og der er heller ikke rigtig nogle gode opstillingsbilleder - så det er svært at vurdere kropsbygningen. Men en køn hest, med et dejligt udtryk - resten er som sagt ret svært at bedømme udfra de film og billeder smiley

• #15   29. aug 2009 Okay det må jeg prøve at få lavet så:) Mange tak for hjælpen!!

• #16   29. aug 2009 Har lige lagt lidt mere galop ind, håber i får et bedre indtryk af hende der.. Selvom det går lidt stærkt

Kommentér på:
Eksteriørkåring?? - se hendes gang

Annonce