{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv min hest er halt
  • #1   2. sep 2009 Æv hvor træls smiley Så må vi håbe det ikke er noget slemt. Held og lykke med det.

  • #2   2. sep 2009
    Kender det godt - min hest er seneskadet.. han skal stå stille mellem 2-8 måneder /:


  • #3   2. sep 2009 Øv?????? - Du kan ikke komme til stævne ö
    Tænker du overhovede over din hest har ondt?

    Min pony står med en et hævet støttebånd, jeg rider/red Mb Ma på landsplan, men derfor tænker jeg da ikke på at det var en masse stævner der røg der. MIN PONY STÅR OG HAR ONDT??


  • #4   2. sep 2009 lidt enig med Gitte Dahl, det er da din hest som det er mest synd for :O) Og så behøver en hest heller ikke blive aflivet bare fordi den ikke kan rides. Ridning er ikke det vigtigste i et hesteliv, selvom det måske kan være det i et menneskeliv

  • #5   2. sep 2009 Neej selvfølgelig ikke hvis den har smerter smiley Tænkte ikke lige over det, da jeg hele tiden høre om heste som bliver aflivet uden at have ondt men bare ikke kan rides. Min fejl :O)

  • #6   2. sep 2009 surt Helle
    Jeg slap for røngten til min, da dyrlægen regner med det noget muskel sene problem oppe i skulder, og der ikke så meget man kan gøre ved det.
    Så rolig genoptræning de næste par måneder.
    Håber din blir frisk igen, bare trist når ens hest er skadet.


  • #8   2. sep 2009 Min var for 3 uger siden møghalt.. Vi kunne knap få ham ind i boksen.. Vi fik faet i dyrlægen som sagde det var en forvridning og han skulle ha boksro, det fik han så uden bedring:( En uge efter kom dyrlægen igen og tog røngent uden "fejl"... Vi kørte ham så til ansager.. Det var sidste mandag og idag er han i fuld fart...:)

    Dyrlægen var ikke sikker på at han klarede det... Men det gjorde han..

    Tænk på hesten og hvad der er bedst for den.. Min kommer til at få den tid han skal bruge for at blive ridehest igen.. Heller det end en halt hest...


  • #9   3. sep 2009 Nej det gør jeg ikke,men jeg arbejdet et helt år på genoptræning pga kissing spine,så rev han en sko af.x flere gange(det er han mester i)
    Nu har han en gaffelbåndsskade.
    Jeg elsker da min hest,men han kan ikke lide at gå på fold-specielt i dårligt vejr.Han elsker at blive arbejdet med.Nu er det 6-9 mdr. på fold så må vi se.Det tager den tid det tager !!!


  • #10   3. sep 2009 Så synd for dig Line-den lykkelige hingsteejer.
    Man bruger en masse penge på dem ,har glæder,men også en masse kvaler -thats life with horses


Kommentér på:
øv min hest er halt

Annonce