{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hopper og vallaker?
  • #1   6. sep 2009 Fordi nogle vallakker bedækker, og hopperne kan blive urene, anden grund kan jeg ikke se smiley

• #2   6. sep 2009 drengene vil også slås indbyrdes over hopperne... smiley

hos os går de opdelt, det er jeg fuldt ud tilfreds med... Ronni ville have fået alt for mange dumme-tæsk af pigerne hvis de havde gået sammen XD

• #3   6. sep 2009 der hvor min står er de opdelt for at ungå slås kampe

• #4   6. sep 2009 okay jeg har faktisk aldrig rigtig set vallaker slås når de har været sammen med hopper, for de havde allerede deres rangorden og de vidste godt hvem der havde mest ret til damerne og hvem der slet ikke måtte snuse til dem. Derimod har jeg set at da vi kun havde hopper i den gamle stald, der sloges nabodrengene konstant over dem, men da jeg så flyttede ind til dem så var der kun kampe de første dage, så havde de fundet ud af hvem der måtte være kærester med damerne og hvem der ikke måtte smiley

• #5   6. sep 2009 Hos os har vi én vallak, og han går ofte sammen med vores lille ponyhoppe på anden fold end de andre, fordi tøsserne ellers ville rotte sig sammen imod ham smiley Ja faktisk også ponyen, fordi de laver så meget larm på folden smiley
    Vil klart foretrække kun at have hopper, da vallaker ellers nemt kan gøre det hele forvirrende - når hopperne kommer i brunst og sådan noget, så er vallaken helt oppe og køre smiley

• #7   6. sep 2009 hmm... min hoppe går sammen med både en vallak og en hingst og det er der ingen problemer i... de skal nok selv finde ud af hierakiet... og så længe det ikke er kæmpe folk, så skal det nok foregå stille og roligt... hun blev dog adskilt fra hingsten når hun var hestegal, men hun er med føl nu, så der går de sammen hele tiden... hun skal nok sige fra overfor ham, når han prøver på noget. det er også kun sundt for drengene at blive sat på plads... vallak eller hingst..

• #8   6. sep 2009 Altså jeg mener at det er en del af et hesteliv at slås lidt for tingene, ellers bliver det hurtigt kedeligt når de nu ikke kan vandre 30 km om dagen som i naturen, på deres folde.
    Og så har jeg heller aldrig set større skader af det, men det kan jo forekomme. Men det er en af konsekvenserne ved at have hest, man må godt pakke dem ind i vat, men med måde :O)
    Forstår godt man opdeler hvis man fx har avlshopper, det er meget fornuftigt at gøre synes jeg :O)

• #9   6. sep 2009 Vi opdeler vallaken fra hopperne, for ikke at stresse ham smiley Det er nemlig sådan, at når den sidste hoppe er færdig med at være i brunst, så starter den første igen, og derfor er der altid en hoppe i brunst. Og når vi så kun har én vallak, bliver han stresset over at hopperne vil have ham til at bedække dem, og når han så prøver bliver de sure og sparker ham, og det gør ham snotforvirret smiley Så det er simpelthen for at skåne hma for stresset.

• #10   6. sep 2009 CTS: Det forstår jeg også godt, det kan jo gå galt i et lille drengehoved når aller hopperne vil have ham og så smider ham væk igen når han viser interesse. Typisk piger! smiley

• #11   6. sep 2009 hmm gad vide i hvilken gruppe de vil placere vores hermafrodit smiley

spøj til side...
    jeg er ening med oven over skrevne.

• #12   6. sep 2009 Heidi:
    Tja.. jeg ville placere ham hos vallakerne, synes han er mere hingst end hoppe, han løftede også overlæbe og snusede til min hoppe da hun var i brunst, men han brunstede også en enkelt gang ud af sin ting under halen´:P

• #13   6. sep 2009 hmm måsk ehar jeg misfortået dig, men du kender da ikke vores hest?

• #14   6. sep 2009 Jeg kender en hermafrodit shetlænder, har du også sådan en?? Jeg troede Turbo var en af de eneste i landet :O)

• #15   6. sep 2009 http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=115385

Han er også hermafrodit, der er også et fotoalbum der viser hans ædlere dele, hvor han jo både har yver og penis smiley

• #16   6. sep 2009 ja vi har også sådan en.

ser ham under albummet Don Di´lar

• #17   6. sep 2009 Nej hvor sejt, må lige fortælle Maya at der findes en anden en af slagsen :O)

Kommentér på:
Hopper og vallaker?

Annonce