{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.445 visninger | Oprettet:

billig opstaldning nær roskilde!!! {{forumTopicSubject}}

heej. jeg søger et billigt sted hvor rinaldo kan stå. det behøver ikke være det helt vilde sted, altså med ridehus eller sådan noget. hans boks er sagt op til om ca 14 dage og søgt med lys og lygte, og kan intet sted finde. ville høre om jeg kunne være så heldig at der var nogen herinde der kunne hjælpe mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  billig opstaldning nær roskilde!!!
  • #2   7. sep 2009 Hej Christine xD

Altså der er den gård længere oppe ad Øde Hastrupvej, som er til salg, mener den har ledige bokse,
    Og så får vi måske en ledig boks til den 1. der hvor jeg står, men det er en stald for voksne og du er ikke fyldt 18 endnu vel???

Nu ved jeg jo heller ikke hvad billig er for dig.

Knus Christina

• #3   7. sep 2009 HiHi yep Øde Hastrupvej 54 har vi 2 bokse tilbage til en leje på 1200 der er en annonce på heste nettet ellers send mig en besked hvis du ønsker at høre mere smiley

Mvh. Charlotte

• #4   8. sep 2009 synes det er for dyrt hos peter der. da jeg er gået meget i stå med pasningen af min hest. både pga skader med ham og jeg ikke har tid og penge til ham. men jeg kan jo ikke sælge en skadet hest...

har stået på en gård på ødehastrupvej, hos en der hedder peter og lene, men de vil ikke have flere ind igen desværre. det var ellers et perfekt sted...
    og nej er ikke 18 endnu smiley

• #5   10. sep 2009 ca. 20 km fra roskilde ligger Riisengården, det er et privat sted med 2 stalde og ridehus, der er vidst en del ledige bokse.. ring evt. til Ulla på. 25340403 og snak med hende.. super søde mennesker.. smiley

Kommentér på:
billig opstaldning nær roskilde!!!

Annonce