3. jan 2007 Følger: 439 Følgere: 412 Heste: 6 Emner: 551 Svar: 5.257
Vil ud med min glæde :D {{forumTopicSubject}}
<b>håber I vil læse det hele :D</b>
- Ja her denne weekend har jeg fået undervisning, vores underviser bor i Norge, og kommer derfor kun 2 gange om måneden - altså en hel weekend.
'
Dette er skam også nok, da han altid giver noget man kan arbejde med, og han kan se forskel gang på gang
Han underviser det Iriske landshold, og underviser i Tjekkiet, Danmark, Norge, Irland, og sikkert også andre lande, men dem ved jeg ikke xD
- Han har undervist Andreas Helgstrand da han var lille
og er nogle gange med ham ude og kigge på heste xD
Ja det er altså en mand der fylder 67 år her næste år xD - ret cool xD
- når men jeg red undervisning på Pingo i går(lørdag). Vi red dressur, det var skam hårdt, vi lavede en masse schenkelvigninger i skridt, trav og galop, det gav en masse, lavede nogle forpartsvendinger og ja alt næsten. Han synes det så godt ud, og var ret glad for alt mit arbejde jeg havde lagt i det, fra første gang
ros ros og atter ros man fik der xD
- Idag(søndag) red og først undervisning på Pingo, hvor vi sprang, (det gør jeg altid om søndagen, når underviseren kommer xD) - når, men vi starter med lidt dressur, hvor ponyen kommer ind og arbejder, og derefter springer vi kombination, Det gik rigtig godt, vi fik dog et enkel stop, da afstanden ikke passe (underviseren havde lavet afstenden for stor ;)) - men ellers fik vi nogle rigtig fine spring ud af det (: - han kunne ikke sie så meget, andet end at det så rigtig godt ud, og det var vildt hvad der var sket fra første gang han underviste mig i spring(i dag var anden gang jeg fik i spring ;)) men ros igen
Så skulle jeg springe på en af staldens heste, en ung hoppe, som bare har sådan nogle springevner. Underviseren skulle lige se hvordan den sprang(hun har ikke springet så meget) men det gik bare godt, tror jeg sprang 110 fra trav, og var rigtig stolt af hende.
vi sprang også okser og det var skam bred o: tror det var 100 høj og 120 bred (: - Det skal siges at det er tredje gang jeg rider hende og tredje gang jeg springer hende xD - når men vi sprang ikke så meet da hun som sagt er ung, og har stadig en masse at lærer, og vi kender ikke hinanden så godt endnu
- men så fik man skam ros igen xD, meget endda , han var nærmest stolt på min vegne, at det så så godt ud
og så kaldte han mig hele tiden ven xD men okay xD
Jeg er så glad for at jeg får undervisning af ham
det er bare noget der giver en masse!
Han koster dog også 400 kr for 45 min, men hold da op jeg har lært meget ;o
Men damn jeg er glad
og han kommer igen den 17. og 18. okt
Andre end mig der er rigtig glade efter en weekend :D:D?
//Tina
jan 2007
Følger: 138 Følgere: 132 Heste: 4 Emner: 217 Svar: 2.928
- jeg er i lidt samme situation - bortset fra at min underviser bor 5 km fra mig.. Men jeg er ligeså glad hver gang jeg kommer derfra, og Nekita er begyndt at gå rigtig godt :D:D
mar 2006
Følger: 217 Følgere: 211 Heste: 6 Emner: 599 Svar: 2.046
det er alt for coolt 8D
jan 2007
Følger: 439 Følgere: 412 Heste: 6 Emner: 551 Svar: 5.257
mar 2009
Følger: 99 Følgere: 99 Heste: 1 Emner: 93 Svar: 431
Vil ud med min glæde :D