{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

hade race {{forumTopicSubject}}

hej alle har vel en aller anden hade heste race det har jeg ihvertifald og i skal ikke bliver sure jer der har den race men JEG kan bare IKKE lide den det er en

fjordhest/nordbagger
og
Islænder
og
andre tynge racer

Men kan godt lide lætte racer som en

DSP`er
og
new forest
og
palomino`der (de er fane smukke)
og lette pinto`er

og mange andre

Hvad med jer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hade race
  • #1   7. okt 2005 ups
    palomino`der = palomino`er

og fane = fanme

• #2   7. okt 2005 Jeg kan ikke så godt lide nordbagger, haflinger sådan tynge racer ligesom dig.

Jeg kan rigtig godt lide pinto eller bare brogede heste og ponyer.

• #3   7. okt 2005 Jeg synes det er en underlig ting at oprette et indlæg om <b>hade</b> racer.. det opfodrer til diskrimination overfor hesteracer, og for så vidt også brugere med de racer man nævner..

Det er okay at der er nogle hesteracer man ikke bryder sig om, men lad os da så hellere diskutere mennesker-typer man ikke bryder sig om, det er i det mindste baseret på type og ikke på race...!

• #5   7. okt 2005 HADER at folk kritiserer raser... ser på personlighet istede for rase... liker alle hestraser, personligheten er viktigst!

• #6   7. okt 2005 Og så er der lige det at:

Palominoer ikke er en let race, palominoer er udelukkende en farve betegnelse, ligesom pintoer.. Der er utroligt mange pintoer når du kigger på Tinkere/Irish Cob og andre tunge racer..

Islændere er egentlig heller ikke en specielt tung race, der er en hel del islændere der er bygningsmæssigt sammenlignelige med New Forest ponyerne..

(Halflingeren er heller ikke ligefrem en tung race, se eksempelvis på Karoline K's Wiking)

• #7   7. okt 2005 hvorfor kan i ikke lide de raser foresten?? er det en grunn??

• #9   7. okt 2005 der findes mange haflingere som ikke er tunge og som har samme farve som en palomino... så det der med racer man hader er da lidt overdrevet..

man kan godt sige at man ikke bryder sig om den, men ligefrem at hade er da lidt trist..

• #11   7. okt 2005 ingen som har en grunn til hvorfor de HAder de racer??

• #12   7. okt 2005 Jeg kan da også lige tilføje, at min islænder, Mysla, overhovedt ikke er tung... hun er en virkelig spinkel hest... hun stærk,, men IKKE tung! Og en tung hest kan også være flot ! eksempel en friser!

Jeg gad også godt høre nogen grunde..

• #13   7. okt 2005 det er litt sterkt å si hater da hater er er veldig sterkt ord men jeg kan fint si at jeg er er så spesielt gladfor nordbagge men det blir oxo feil da jeg harhaf en selv..syns det er teit at si at man hater en hest pga utsende men feks at si at man ikke bryr seg om nordbagger pga gemyttet er så noget annet..

• #14   7. okt 2005 jammen hester innenfor raser er jo så utrolig forskjellige! så man kan igrunn ikke dømme på gemyttet på en rase heller...

• #15   7. okt 2005 Det er et latterligt indlæg..... ALLE heste er dejlige.. nogle er mindre dejlige men man ka squ ikk hade dem.... og islændere er IKKE en tung race....

• #16   7. okt 2005 jeg kan ikke lide såen en race som der er 2 heste henne på min rideskole de har næsten ingen hale og en meget underlig farve....jeg ved ikke hvor race det er!!!!

jeg elsker

dartmoorponyer
    shetlænder
    araber
    nordbagger
    dsp
    palominoer
    pre
    friser
    orlov traver
    og bare en blanding de er også søde.....

• #17   7. okt 2005 ja mette j har lidt ret......jeg kan bare ikke li dem to heste.....alle heste er søde jeg syndes også min pony flicka var underlig engang men nu er hun en helt nomal pony.....men jeg syndes ikke det er latterligt..så er alt det andet der slet ikke handler om heste da osse latterligt...!!!! eller hva???

• #18   7. okt 2005 Team pony$ : det kan godt være du har ret.. men jeg synes bare ikke man kan sige at man hader en race... kan man ikke bare sige at man ikke kan lide den... at hade er et meget stærkt ord som ikke skal bruges om nogen som ikke personligt har gjort noget mod en....

• #19   7. okt 2005 jeg ved ikke hvad du vil med dette inlæg, hvis du hader de omtalte racer sååå. kan jeg side en ting, TÆNK FØR DU TALER,
    Hestene har ikke valgt os, behandl og vurder dem ordenligt, jeg er i tvivl om du burde omgåes heste, UFFFF
    Kirsten

• #20   7. okt 2005 de har bare en underlig farve . men de er jo begge lige søde

• #21   7. okt 2005 Tinkerheste Q... jeg er helt enig...

• #22   7. okt 2005 JEG HADER IKKE NOGEN

Men jeg bryder mig ikke om udseendet på:

Araber
    Frederiksborg
    Belgier
    Fjordhest (ja Klaus er fjordhest blanding - men hvem siger det kommer an på udseendet)

• #23   7. okt 2005 Når jeg bedømmer heste racer kigger jeg ikke kun på hvordan de ser ud.

Altså haflingere er meget flotte med deres man og hale og de kraftige af dem bryder jeg mig ikke så meget om også er de også meget stærke.

• #24   7. okt 2005 Jeg kan bedst li:

Araber
    Koldblodstraver
    Islænder
    Faktis ALLE smiley

• #25   7. okt 2005 åndssvagt indlæg!

!!!!!

Jeg kan lide alle racer......! hvis der er noget jeg ikke kan lide ved en hest så er det i hvert fald ikke dens udseende men dens sind..... hvilket også er meget sjældent.... sådan tror jeg at de fleste har det.... Er der ikke andre heste at ride end ens 'hade'race så ville man sikkert begynde at foretrække den.....!

• #26   7. okt 2005 ups.. ville ikke sige åndssvagt... mener bare at tråden er lidt misvisende, måske venligt ment, men der burde være størrer overvejelser før man skriver sådan noget..... bare ignorer mit andet indlæg smiley

• #27   7. okt 2005 jeg kan lide alle racer1 der er ingen bestemt race jeg synes er grimme eller dumme for di det fx. er en islænder! folk har jo lov til at have sine meninger; min mening er at det ert tåbeligt at have en race man har noget imod!
    ikke for at være sur smiley

• #28   7. okt 2005 Ja hver so syntes bedst om sine grise.. og denne her so elsker sin belgier-blanding over alt på jorden... har faktisk ikke nogen dyr, jeg syntes er grimme, eller hader, der er dyr jeg syntes er mindre kønne, men det holder jeg for mig selv. mvh nina

• #29   7. okt 2005 Jeg har ingen haderacer. Selvfølgelig er der nogle jeg bedre kan lide end andre, men det er jo smag og behag. Jeg elsker både lette og tunge racer da de hver har deres charme. Og som "Klanen Tinkergaarden" også siger, så vælger jeg også at købe store amerikanerbiler frem for små "brian-biler".

• #30   8. okt 2005 hmm... islændere

men er helt vild med Fuldblod og fjordhest

• #31   8. okt 2005 Hej.

Man har altid nogle favorit racer, men vil ikke sige der er nogle jeg hader. Det er meget forskelligt hvd man passer sammen med. Jeg ridder både fjordheste og New Forest, og siger bare, hvis man kan ride en fjordhest godt, kan man ride stort set alt.....

Mvh. Maria

• #32   28. sep 2006 jeg hader IKKE nogen heste racer

men jeg kan bedst li' rolig heste.. heste der er nervøse og hopper og springer rundt over ingen ting dem bryder jeg mig ikke om... men jeg hader dem ikke..... men jeg kan bedst li' isheste da de er rolige, stærke, elegante og de kan gå rigtig godt uden at være dyre varmblods racer..........

• #33   28. sep 2006 det med dyre varmblods heste... det må i varmblods race ejere undskylde....... det var ikke for at kritisere.... det var bare fordi der er mange der har den race (mange ikke alle) som syndes at FX. islændere er tunge og klosede (og det er de forresten ikke) så ville jeg bare forklare at isheste er lige så gode....... smiley

Kommentér på:
hade race

Annonce