11. sep 2007 Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Så er det min tur. {{forumTopicSubject}}
Jeg har altid troet at der ville gå lang tid før det blev aktuelt at Maja blev syg. Ja hun er da 28år men hun fejler da intet udover det. Okay, hun har ikke mange tænder og skal have maden blødt op for at få det ned og får snittet hø, men hun er jo gammel.
Tandlægen tør ikke røre hendes tænder. Hun trænger ikke, men hun har nogle løse og hun har nogen der skal slibes ned med en maskine - men han tør ikke røre dem af frygt for at hun taber flere.
Hun har hostet i et stykke tid de første 2min man travede, men nu er det blevet værre. Igår da jeg var der ovre hostede hun næsten som om lungerne kom med op og der røg en ordentlig gul snotklat med op. Et kvarters tid efter røg der bare en kæmpe slim klat op.
Hun har også altid savlet, men det er blevet værre - så nu er der hver morgen en ordentlig pøl uden for hendes boks. Samt hun igår også blev snottet, ikke gennemsigtigt snot - nej det gule hun hostede op.
Ejeren har snakket med dyrlægen idag om det. Hun må ikke rides pt til hun er frisk igen. Av, den gjorde faktisk ondt da det gik op for mig at hun er decideret syg.
Men hun skal ikke snydes for mit selvskab selvom det, vi skal sku hygge alligevel - vi skal ud og gå nogle ture.
Ikke om jeg vil lade hende til at gå på folden bare fordi hun ikke kan rides, vi kan sagtens nyde hinandens selvskab alligevel.
Og hun har bare at blive rask, hun fejler intet i bentøjet som så mange andre gamle heste. Hun er min maja, hun er rask, hun skal ingen steder! Hun er en god gammel hest, en meget god gammel hest der fortjener at blive gammel, rigtig gammel.
Til sidst vil jeg lige smide et link til nogle billeder ejer to igår af os; http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=190850
Fik sidst taget billeder for et års tid siden af min søster. Nej der er ikke noget kysse på mule, kramme osv. - det gider hun simpelthen ikke. Vi hygger os på hendes¨måde, nope vores super duper forhold skinner ikke igennem - but that dosent mean a thing, så længe hun bare er Maja.
jan 2007
Følger: 138 Følgere: 132 Heste: 4 Emner: 217 Svar: 2.928
dec 2004
Følger: 313 Følgere: 289 Heste: 2 Emner: 951 Svar: 10.112
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Tak, tak (: - Ja hun holder sig godt, hun er bare fantastisk
Så er det min tur.