25. mar 2004 Følger: 51 Følgere: 46 Heste: 13 Emner: 533 Svar: 2.487
hjelp..hva f skal jeg gjøre?? {{forumTopicSubject}}
igår våknet jeg ogglædet meg til at jeg skulle ud at ride..rideturen på monster startet også godt men den ende ikke sådan..jeg hadde tenkt at ride på banen som ligger på nabo gården men der stod en hest fordi der blev gravet i den ene paddocket..så kommer der en crosser bak meg og såer der en traktor..okei..monster er bange for traktore men vi kom da forbi..men lengre henne på veien er der noen som brænder bål og der for jeg ham simpelthen ikke forbi.
jeg blir helt panisk..jeg forstår ikke hva der er sket med meg efter jeg faltaf mighty..det går nemlig heltfint når jeg rider på banen eller sammen med noen, men når jeg rider alene for jeg helt panik.
så det endte jo med atjeg vente om og tilsammen red 30min
hva kanjeg gjøre??
jun 2004
Følger: 154 Følgere: 136 Heste: 7 Emner: 378 Svar: 1.525
Det jeg syns du skal prøve er bare at tænke på at der ikke sker noget og så evt øve dig i at slappe af når der kommer traktorer. Evt lade ham kigge på en mens den holder stille. Lade ham snuse til den...
Jeg håber det kan hjælpe dig for der er ikke noget mere trælst end at være urolig når man rider tur. Har selv haft problemet og har det også stadigvæk nogengange...
hjelp..hva f skal jeg gjøre??