{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

Kort eller lang? {{forumTopicSubject}}

Ved godt det er en lidt mærkelig overskrift, men jeg bliver simpelthen nød til at spørge jer om noget..
Hvad synes i er "pænest" til en hest. smiley At den er kort og kompakt, eller lang i ryggen, eller?....
(nu er der nok nogle der vil sige, at det handler ikke om udseende og bla bla bla, men det er lidt et for sjov emne, fordi jeg tit støder på heste hvor jeg tænker, hold da kæft den er lang! smiley )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kort eller lang?
  • #1   7. okt 2009 sabrina tror ikke lgie det var manen hun snakked om;)

    jamen jeg selv vil foretrække en kort hest, da den er meget lettere at samle og ikke så let "falder fra hinanden". Er selv ejer af en oldenborger, og kan godt mærke at der skal arbejdes NOGET mere for at få en hest der går ordentligt uden røven hænger 10 meter bagved !


  • #2   7. okt 2009 Hmm, altså det er jo skidt både hvis den er for kort og for lang, for lang risikerer man jo at ryggen er svag, men hellere en smule for lang synes jeg smiley Kræver lidt mere arbejde, det er rigtigt, men synes også tit at de går bedre

  • #3   7. okt 2009 Ryggen skal passe til hesten, så ikke for kort og heller ikke for langt, så ser det dumt ud

  • #4   7. okt 2009 Hmm, i de fleste tilfælde vil jeg sige kort, men det kommer an på hva den skal bruges til.
    Det kommer også lidt an på racen smiley

    En reining hest skal f.eks. være kort i ryggen for at kunne sætte sig rigtigt og lave et godt slide, eller et ordenligt spin, hvorimod en pleasure hest er mere lang i ryggen smiley
    Set fra western siden ^^
    - Der er det ret vigtigt om den er kort eller lang i ryggen (På højere plan)


  • #5   7. okt 2009 En ryg skal være forholdsvis kort, jeg kan ikke lide at kigge på hesten når den har en lang ryg (men de springer oftest bedst, dem med lange rygge)

Kommentér på:
Kort eller lang?

Annonce