Hestens version af dagen :) {{forumTopicSubject}}
Her er lidt sjovt set fra scheiks side :
Idag kom jeg ikke ud! jeg blev fodret og så gik anette! hvad laver hun? Nå men det nyttede ikke noget at hidse sig op så jeg åd mit mad hurtigt så jeg kunne komme ud men nej. Jeg ventede og ventede og ventede og ventede igen! hov er kom en bil, yes nu skal jeg ud, men lige bag efter camilla var kommet kom den grimme,grimme dyrlæge (han var endnu mere grim den her gang for jeg kunne kun se ham med et øje :P)!
Camilla tog mig ud på gangen og bandt mig fast! dyrlægen pillede ved mit øje, aaaavvv! så sagde han noge mærkelig noget med at jeg skulle have lavet en praktisk synstest (hvad er DET)?
han bandte en klud for mit øje og så kunne jeg over hovedet ikke se noget! men camilla trak mig ude på banen så jeg var tryg...
da vi kom ind på gangen kom han med den kæmpe og FARLIGE sprøjte han altid stikker mig med! jeg lukkede øjnene og tænkte av, men så stod og klappede mig hov det var jo ikke så slemt?! pludselig følte jeg mig som et føl igen! bortset fra at jeg kun kunne se med mit ene øje. Jeg var lidt ude på fold men jeg skulle tidligt ind igen! øv! nå men jeg har ferie i et par dage nu så det må jeg udnytte alt hvad jeg kan..
Hvad har jeres heste at sige om dagen? hehe
jun 2005
Følger: 187 Følgere: 237 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
har engang lavet en stil til skolen om cashmir på den måde...
syntes det er rigtig sjovt =)
apr 2005
Følger: 65 Følgere: 61 Heste: 5 Emner: 117 Svar: 569
Hestens version af dagen :)