11. maj 2009 Følger: 60 Følgere: 109 Heste: 1 Emner: 312 Svar: 4.406
S; Skrækkeligt! de bryd ud s; {{forumTopicSubject}}
Heej Hg
Jeg passer indy og lotte i den her uge fordi ejerne er på ferie..
Da jeg så kom cyklene ned af grusvejen idag kommer indy lige pludselig løbende hen til mig! Ö
Så stod de fandme uden for folden !!!
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre og da jeg rekte ud efter indy galoperede hun væk og bukkede og stejlede!
Jeg vidste jeg ikke kunne sætte mig i respekt for hende da jeg var nervøs og dermed vil hun prøve mig af..
Så jeg løb ned i stalden og lukkede døren for ikke selv at komme til skade..
Jeg rystede over hele kroppen, og var ved at bryde sammen i gråd , kunne slet ikke klare det!!!!
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre og løb rundt i stalden som om det skulle hjælpe, jeg ringede så til Olivia (Pigen der bor der) ringede nok 10 gange men hun tog den bare ikke!!
Så ringede jeg til Simon olivias storebror men han tog den heller ikke!!
Jeg skulle lige til at ringe til politiet da jeg var så meget i panik og allerede havde sat tankerne igang om de ville blive kørt ned og jeg aldrig skulle se dem igen!!
Men ringede i stedet til min mor og var lige ved at tude kunne næsten ikke få ordene frem...
Hun spurgte om de ikke havde nogen vi kunne ringe til eller noget?
Jeg sagde at deres nabo osse havde en hest,
Vi besluttede så at jeg skulle blive inde i stalden så ville hun tage over til deres nabo..
Der fik hun nummeret på Olivia's morfar som osse passer alle dyrene lidt i denne uge, så fik hun ringet og han var på vej..
Imens gik naboen ned af grusvejen ligeså stille, så kom arne (morfaren)...
Jeg blev inde i stalden da jeg var helt ude af den og ikke ville skræmme hestene væk..
Men jeg snakkede i telefon med min mor som stod lidt væk derfra hele tiden..
De fik så lokket med noget mad men måtte dog tage lidt fat i indy..
LETTELSE!!!! de var nu på folden igen!!!
Puha, jeg rystede stadigvæk men havde det nu godt igen
Jeg var godt nok bange på et tidspunkt, troede de ville blive kørt over!
Undskyld det blev så langt
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.684
jeg passer også heste den her uge fordi ejer er i Thailand, og hendes kæreste arbejder til sent. håber sku ikke det sker for mig
maj 2009
Følger: 60 Følgere: 109 Heste: 1 Emner: 312 Svar: 4.406
Det tror jeg nu ikke det var fordi de var brudt ud lige det sted på folden hvor der ikke er strøm i hegnet...
Det var bare et spørgsmål om tid før de ville forsøge at bryde ud da de godt vidste der ikke var strøm i...
Der er nu blevet sat strøm i der
maj 2009
Var virkelig ved at ringe til politiet jeg gik helt i panik
maj 2009
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.159
Han gik på døgngold med et skur, og det var op af en vej. Han stak af fordi de åbnede for hegnet, (;
Skide træls!i;
jan 2008
Følger: 27 Følgere: 67 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 1.248
En dag skulle jeg lukke aAmina en i løsdriften. Ligepldselig møver den ene sig ud, og jeg skynder mig af ren refleks at fange den, amina var inde der. Tror i ikke jeg glemmer alt om at lågen er pben fordi jeg skulle have den hest ind der havde møvet sig ud? Ligepludselig stod der altså 5-6 frie heste inde i stalden, siiiindsyg jeg fik stress, for porten var åben nede i den anden ende. Men de er til at fange, men man blive altså nervøs haha. xD
En anden dag kommer naboen ind kl lort om morgenen og siger at hestene er sluppet gennem hegnet, for de rendte rundt oppe på marken bagved et godt stykke deropad. Men ejeren ad gården kunne bare kalde på dem, og de kom susende hjem igen. Så de er ret nemme at fange hihi. :o)
maj 2009
Lotte er osse skide sød hvis det bare var hende ville jeg sagtens kunne få hende ind men indy er en fræk og vild unghest ;D
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 142 Svar: 887
maj 2009
maj 2009
maj 2009
Ja det var jo ikke mig jeg sad fortvivlet inde i stalden indtil min mor sagde i røret at de var inde s;
maj 2009
men der er blevet sat strøm til nu
maj 2009
Følger: 120 Følgere: 127 Heste: 11 Emner: 1 Svar: 603
Det er hva der kan ske, og det kan du jo ikk gøre for<3
Sådan nogle små udbryderkonger : P
Det er aldrig så sjovt at sådan noget sker lige når man er alene og skal passe dyrene. Men det var godt at det endte godt.. og er glad for der ikk skete dig noget søde : )
maj 2009
Ja det var godt dder ikke skete noget
jun 2008
Følger: 78 Følgere: 60 Emner: 3 Svar: 97
men jeg har prøvet noge ligne,
jeg skulle tag 1 pony ind også var 2 andre ponyere og den pony jge tog ind var deres "leder" også ville de andre ponyere ikk efterlades også løb de efter hende derefter prøvede jeg at få fat i dem men kunne jeg ikk ( og vores hingst var ude ikk så godt) men heldigvis løb de bare ind og tog noget mad i deres bokse x)
maj 2009
S; Skrækkeligt! de bryd ud s;