{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
142 visninger | Oprettet:

Dejlig kommentar {{forumTopicSubject}}

"Hallo!

Vil gerne vide hvad FUCK, SHIT og BITCH betyder?!? Så kan det være jeg holder op smiley *LoooL* "

Er det ikke bare en høflig kommentar at få? Jeg havde tidligere oprettet et indlæg hvor jeg spurgte hvad andre brugere mente om alle de bande ord (mest engelske) der bliver skrevet ned her på siden. Siden jeg nu kan tale flydene engelsk er det ikke lige så rart.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg har et stoppe afløb i køkkenet. 1.800 kr.
  • Siemens vaskemaskine - Vand tilførselsfejl / lunkenvand 1.700 kr.
  • Rensning af ovn 1.062 kr.
  • Min opvaskemaskine drypper. Den drypper for neden så under opvaskemaskinen, ved lågen 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dejlig kommentar
  • #4   23. okt 2005 Lykke: Det synes jeg heller ikke.

• #5   23. okt 2005 Bor du ikke i england ?
    Så ved du da også selv hvad det betyder ??
    Det behøver jo ikke være en "ond!" kommentar hvis man skriver,
    Shit hvor er det en dejlig hest du har !
    Det er der jo ikke noget ondt i .

Shit: Lort
    Fuck: Knep
    Bitch: Kælling

!! Hvad skal du bruge det til , hvis du kan flydende engelsk ? ;S

• #6   23. okt 2005 Det er ikke mig der havde skrevet kommentaren. Det var en der havde skrevet til min pony. Det står der altså også. Desuden så er det altså ikke helt rigtigt med jeres oversættelse.

Zandra - læs lige mit indlæg inden du spørger hvad det jeg skal bruge oversættelse af bandeord til. Jeg skal ikke bruge det til noget, jeg synes bare ikke det var så sjovt at få sådan en kommentar.

• #7   23. okt 2005 Okay , men så må du hellere sige det til dem der har skrevet det til dig , det hjælper jo ikke helt hvis du skriver det til andre vel ? =)

Hm , Hvad betyder det så siden det ikke er rigtigt ??

• #8   23. okt 2005 Så slet det. Hvis du får en besked du ikke gider se på, så slet den. Er den direkte modbydelig, en tilsvining eller på anden måde noget du ikke mener bør finde sted herinde, så meld det til en hjælpeadmin ogf så skal vi nok sørge for at gå videre med det...

Kommentér på:
Dejlig kommentar

Annonce