{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
271 visninger | Oprettet:

Salg af heste {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er jo lidt rå med hensyn til alt det med salg af heste, men jeg går lidt og overvejer at sælge Argon. Grunden er at jeg grundet studier ikke syntes jeg kan finde overskuddet til at tilride ham.

Men hvordan fungere sådan noget med salg egentlig. Hvad skal man huske at have med, når man overdrager hesten ud over hestepas og lign. Og hvem skal informere om ejerskifte. Er det køber eller sælger?

I må også meget gerne skrive hvis i har nogle gode råd med hensyn til salg af hest.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salg af heste
  • #1   28. okt 2009 HUSK en slagskontrakt..

Det havde vi ikke, da jeg solgte mine gamle heste og har fortrudt det enormt!
    For havde ikke retten til tilbagekøb eller noget som helst smiley

• #2   28. okt 2009 pyh der er mange hensyn at tage når man sælger hest smiley

1. få hesten handels undersøgt. (hvis den går igennem betaler, køber, går den ikke igennem betaler sælger)
    2. VIGTIGT. Få lavet en kontrakt, med at du har for købs ret hvis de vil sælge hesten igen, og at du kan trækken handelen tilbage med øjebliklig virkning, hvis du ikke syns at hesten har det godt, bliver behandlet dårligt osv.
    3. hvis den er forsikret, skal forsriknings selvskabet ha avide at hesten skifter ejer.( dette står køber for)

Held og lykke smiley

Kommentér på:
Salg af heste

Annonce