4. sep 2008 Følger: 36 Følgere: 38 Heste: 6 Emner: 61 Svar: 514
Problem-hest :/ - opdatering :) {{forumTopicSubject}}
Hejsa allesammen
Ved godt at jeg ikke har noget at spørge om eller noget jeg vil diskutere, men jeg synes alligevel jeg lige måtte komme med en lille opdatering.
For nogle dage siden oprettede jeg en tråd, der omhandlede min mors evt. køb af en problemhest.
(link fjernet)
Efter mange overvejelser og snak med folk fra bl.a. HG (Tak for råd & vejledning) har min mor valgt at købe hoppen
Den vil blive flyttet til Århus i nærmeste fremtid, hvorefter jeg skal prøve at få opbygget et samarbejde med hesten, så den igen kan finde glæden ved ridning
Det bliver spændende og jeg tænkte at det måske kunne være sjovt med en lille føljeton over vores fremskridt?
Vores nye lille problem-frøken hedder Lacome
Blev bare lige nød til at fortælle det
sep 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Heste: 6 Emner: 61 Svar: 514
CBK
Hun er ikke tjekket af dyrlæge endnu...lad os bare sige at vi fik hende til en meget favorabel pris, så det er "købt som beset".
Nu får hun først lidt ferie, væk fra stress og pres og så ser vi hvad hun siger efter det
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.159
sep 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Heste: 6 Emner: 61 Svar: 514
Ja det er altid spændende at arbejde med dem, man skal ofte tænke i helt nye baner og det er så hyggeligt at se hvordan man langsomt vinder hestens tillid
Hende her er dog meget rolig og utroligt velopdragen i stald og på fold, så hun er meget nem at håndtere.
Problem-hest :/ - opdatering :)