{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
297 visninger | Oprettet:

hjælp rozzas pris? {{forumTopicSubject}}

da jeg ikke har tid til min rozza mere, skal han desværre sælges da han fortjener et god og blivende hjem.

men hvad skal prisen på ham være? jeg har lavet en annonce hvor jeg skrev 9000 kr men er gået ned til 5000 kr da det syndt for ham han ikke bliver "passet" hygget og redet som han egentlig skulle.
er jeg urigemelig i prisen?

han er 17 år 138 cm new forst vallak. han er godt nok krybebider men går uden rem og har aldrig været syg pga dette , og tros hans alder har han aldrig været halt,

han er pt på lc niveau i spring og dressur man har gået la dressur og lb spring smiley

hlælp lige med en pris, så rozza kan få det godt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp rozzas pris?
  • #1   8. nov 2009 Jeg synes at det er en meget rimlig pris..
    Selfølgelig trækker det ned at han er krybbebider, selvom han ikke har problemer med det som sådan.
    Han kan nogle fine klasser, så hvis jeg stod og manglede en pony, skulle det da være ham ! (:

Btw. pga. finanskrisen er heste utrolig svære at sælge..Og derfor kommer prisen typisk ned under det halve, af hvad den rigtig var værd..

• #2   8. nov 2009 oka tak smiley
    jeg tænker også hvor meget kan man forlange for en pony til 5000? hehe

• #3   8. nov 2009 ja (: Men synes at det er meget billigt.. Har lige set hans profil, og han ser super sød ud.. er lige ved at tigge om jeg må købe ham, men har lige købt min egen hest, som jeg selvfølgelig også er rigtig glad for (:

• #4   8. nov 2009 Jeg synes bestemt heller ikke at 5000 er for meget - det er jo ingenting for en pony.. Jeg synes også at der i de 5000 er taget meget højde for alder og krybbebidning, så nej - jeg ville ikke sætte ham endnu mere ned.. smiley

Kommentér på:
hjælp rozzas pris?

Annonce