min elskede pony er ødelagt! ;´( {{forumTopicSubject}}
Jeg ved godt det måske ikk har noget med det her at gøre men, jeg ville alligevel sætte det ind for at høre jeres mening..
jeg havde en pony, som hedder prins (i kan se ham på min profil) ham havde jeg få lov at ride på og jeg har selv tilredet ham, og det skal lige siges jeg kunne ikk ride da jeg startede med ham, så vi har lært ALT hvad vi kan sammen. men jeg blev for gammel til ham, og kunn ikk ride ham mere, men har ikk kunnet give slip på ham, for jeg har virkelig tabt mit hjerte til den pony.<3
- men nu er der en masse børn der rider ham og han er ødelagt af det, han er kun 6 år og han bukker og smider alle af og sparker efter en på folden når man henter ham og han vil ikk fanges og så når man får fat på ham og trækker ham ud af folden løber han af med en..
- han er virkelig ødelagt.. og det er jeg virkelig ked af. græder over ham hver dag ;(
.jeg vil gøre ALT mellem himmel og jord for at redde den stakkels pony.
-så hvis nogen af jer har en menning eller nogen gode råd til det her, ville i gøre både mig og den stakkels pony en tjeneste.
på for hånd mange tak.. ;´(
dec 2008
Følger: 38 Følgere: 34 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 1.402
dec 2007
Følger: 49 Følgere: 46 Heste: 9 Emner: 2 Svar: 9
dec 2008
Følger: 38 Følgere: 34 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 1.402
hm. jeg tror måske han er forvirret, fordi der er så mange som
rider på ham. det ville nok hjælpe, hvis der kun var en som
red ham, og som kunne sætte ham på plads (:
jul 2004
Følger: 99 Følgere: 94 Heste: 5 Emner: 146 Svar: 1.187
apr 2009
Følger: 45 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 130 Svar: 1.241
aug 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 33 Svar: 406
Så mit råd er helt sikkert som de andre siger at prøve at snakke med ejeren om at der kun er en eller muligvis 2 der tager sig af ham - håber der kommer til at gå
jan 2008
Følger: 113 Følgere: 116 Heste: 3 Annoncer: 1 Emner: 100 Svar: 1.416
ikke alle heste er gode til at ride med mange forskellige da der ikke er samme regler og rammer hos nogen.
han er nok bare en en eller to mands hest.
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.437
der mange muligheder.
dec 2007
Følger: 49 Følgere: 46 Heste: 9 Emner: 2 Svar: 9
jeg har snakket med ejerene men han er lige glad!
men jeg har fået det hele til nogen lunde at køre nu, jeg bruger ham til vogn kørsel og der kommer ingen og rider ham mere kun mig og min ene veninde..
*TAK FOR ALT!! (;<3
min elskede pony er ødelagt! ;´(