{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
292 visninger | Oprettet:

Ny lånehest, spændende opstart.. {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er jeg kommet til at melde mig frivilligt til at ride en hest for en dame ovre på gården, som er syg for tiden, og derfor ikke har kræfter eller overskud til at ride sin hest..
"Dumme" mig fandt jo så på at jeg da godt kunne ride den lidt ind imellem, og det startede jeg så på i dag, dog med en smule bekymring, da dén aldrgi rigtig har fået noget decideret træning, og derudover har stået mere eller mindre stille sidn i sommers. Derudover har den altid haft et lidt "iltert" temperament, så det skulle jo blive spændende at se hvad der skete.
Jeg red den så for første gang i dag, og det gik bare godt. han var lidt oppe på mærkerne, men han bryder sig heller ikke om at komme væk fra flokken, da han er "førerhesten", ihvertfald blandt vallakerne.
Uha, han virker noget "rusten" i ridningen, men det skal nu nok blive bedre med tiden.. Faktisk opførte han sig væsentligt bedre end forventet.. smiley

Han er så både "forkert" race og farve, (efter min mening), nemlig en skimmel OX araber..Og jeg bryder mig generelt hverken om arabere eller skimler, hehe..

Nå, men han er nu meget sød, og jeg bliver da osse ved med at ride ham, og forhåbentligt kan jeg få puttet noget dressur i hovedet på ham, som tiden skrider frem..

Han har også en lidt mere passende størrelse til mig end Tjalle, der jo er lidt lav, hehe..
Men når der engang bliver mulighed for det, får jeg lige taget nogle billeder, og oprettet ham herinde. smiley

Mvh. Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny lånehest, spændende opstart..
  • #1   11. nov 2005 Lyder dejligt.. smiley
    du må have forsat held og lykke med ham..

• #2   11. nov 2005 Tak for det.. smiley

Mvh. Michael

• #3   11. nov 2005 sød i dag, hvad med det næste pår dage når han finder ud af hvad der skal ske. men held og lykke :o)

• #4   11. nov 2005 Hovhov, hvad er der nu i vejen med OX skimler :b Mit ene hjertebarn er da både skimmel og OX'er *Gg*

Lyder som om du har fået lidt at lave smiley Glæder mig til at se billeder, kan du så skynde dig at få taget nogen - kan jeg da ikke vente med smiley

Og tro mig, havde engang samme holdning smiley Arabere? Alt for temperaments fyldte! Skimler? De blir jo brune bare de KIGGER på mudder! Og så er de overgearede, osv. osv. smiley
    Så skulle jeg passe og ride en som min egen i længere tid, og hvad sker der? Hun blev mit lille Hjertebarn og gud hvor jeg savner den fjolle rababermule!

Kommentér på:
Ny lånehest, spændende opstart..

Annonce