{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
256 visninger | Oprettet:

Hun halter :-( hjælp. {{forumTopicSubject}}

jaa jeg er lige kommet hjem fra springundervisning, tidligere end normalt, fordi mig og Fleur kom slet ikke kom til at springe, fordi hun er halt på bagbenene. Der har hun været før i efterår/sensommeren.
Og nu har jeg så fået mistanke om at hun ikke er så ung som jeg har fået at vide.
Jeg har jo som sagt haft hende i lidt over et år, og kan slet ikk undvære den dejlige tøs der bare gør alt for sin rytter.
Da jeg købte hende for et år siden fik jeg at vide at hun var 10 år og at man ikke kendte hendes fødselsdato, så hun havde bar fødselsdag den 1. januar.
Men senere har jeg fået at vide at hende som jeg købte Fleur af, havde købt hende via hendes rideskole 5 år tidligere, hos en hestehandler, og nu har jeg en frygtelig mistanke om at dén hestehandler har angivet en forkert alder til Fleurs tidligere alder.
Dén mistanke har jeg fordi at hun "klikker" i bagbenene, og fordi hun er meget mindre krudt end Essentia som også er 11 år.

Hvad siger i??
kan der være noget om min mistanke??
og kan man se på en hests tænder, eller andre steder når den f.eks. er 11 år, eller 19 år??
kan man se forskel??
i så fald hvordan??
hvad er forskellen??

På forhånd tak fordi I gad kigge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun halter :-( hjælp.
Kommentér på:
Hun halter :-( hjælp.

Annonce