{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

Hestetrailer køb! {{forumTopicSubject}}

I Fredags kører vi til Dyrehøj Trailer Center på Fyn for at kigge på en ny trailer. Og vi falder for en Brenderup. Vi vil jeg gerne købe en ny helt trailer, dog med noget ekstra tilbehør mod betaling.

Vi bliver ringet om Mandagen og får afvide at traileren er klar til afhentning, og vi henter den i dag Tirsdag eller rettere sagt det skulle vi have gjort, for da vi kommer derned synes vi ikke at kunne finde traileren.

Vi kan godt se at udstillingstraileren (en Equiliner) står med nummerplader på, men uden det ekstra tilbehør monteret som vi havde bedt om.
For det første bliver vi en smule sure over at traileren ikke er klar til afhentning, men det er overnikøbet udstillingsvogenen vi har fået!!!

Jeg troede at når man købte en ny vare til fuld, som fik man også en ny vare. Og ikke en trailer som er blevet brugt som udstilling. Hvis jeg havde taget traileren med hjem i dag, så kunne jeg havde startet med at gøre rampen ren og fjerne noget klistermærke-halløj på frontvindue, hallo jeg troede jeg havde købt en ny trailer.

Vi skal hente den på Torsdag, når det manglende tilbehør er blevet monteret, men må ærlig indrømme at vi har lyst til at aflyse handlen da vi ikke føler at vi har betalt fud pris for en ny trailer, men en DEMO?

Hvad siger I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestetrailer køb!
  • #2   1. dec 2009 Hvis det er en trailer som ikke er blevet kørt med eller brugt, men som bare har stået så man kan se den, så kan jeg virkleig ikke se problemet..
    Men ekstra udstyret som i har bestilt og betalt for skal være iorden...


  • #3   1. dec 2009 mener altså at det er en normal ting, at man får en smule rabat, hvis man bliver solgt udstillings modeller..

    MEN kan dog ikke se "problemet" i det... det er jo stadig en ubrugt trailer, som bare har stået til udstilling...


    jeg har selv købt trailer der ovre (brugt), og er fuldt ud tilfreds..

    men det er for ringe at de ikke har monteret det ekstra udstyr-..


    DOG synes jeg ikke du kan tillade dig at trække handlen i land NU, hvor de nok er igang med/har installeret ekstra udstyr (for så står traileren pludselig ikke standart mere)...

    så enten skal du ringe i morgen tidlig, og sige "jeg vil have en sprit ny trailer med det ekstra udstyr".. eller også lukker du munden, acceptere tingene som de er, og henter traileren når den er klar.....!


  • #4   1. dec 2009 Tak for jeres indlæg..

    Jeg kan sagtens se det med at den ikke at blevet kørt med, men når man nu så tit hører at man skal sørge for at holde bunden tør især i det billigere trailer som Equiliner

    Så bliver jeg lidt nervøs da jeg jo ikke ved hvor længe traileren har stået med klappen nede i udstilling i regnvejr. Da vi så traileren i Fredags var hele fronten ved døren nemlig oversvømmet med vand.

    Hvis man køber én sprit ny bil, tror jeg de fleste ville synes det var kedeligt at det første man kunne gøre når man kom hjem var at vaske og støvsuge den.
    Stod den så i det mindste og så lækker og klar ud da vi kom i dag, så havde jeg nok ikke taget så meget på vej.



Kommentér på:
Hestetrailer køb!

Annonce