{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Hmm jeg ku flyve ku jeg! {{forumTopicSubject}}

Ja idag har jeg så lavet mit første styrt ude på rideskolen.

Startede min ridetime med at være den eneste på holdet der mødte op, så jeg tænkte FEDT, så tager jeg woody, han er bare så skøn at ride og laver aldrig ulykker.. Det viser sig så at han ikke kan lide den ene ende af ridehallen (lyd af blæsen udenfor porten) og han bukker med mig 2 gange (bliver siddende på), mig og min ridelære aftaler så at jeg skal starte med små volter i den "gode" ende af hallen og ligeså stille lave dem større og større.
Da woody mener at han er kommet for langt ned i den "onde" side af hallen, bukker han 2 gange lige oveni hinanden og jeg flyver af H til! Rammer jorden med min lænd og mit haleben først og knalder derefter baghovedet direkte i jorden (ELSKER MIN RIDEHJELM).. Nå men prøver derefter at rejse mig, men får besked på at blive sidden af min ridelære.. Slaget gjorde ondt, men jeg ville fanme bare op på det dyr igen, men hvor mille (min lære) trækker mig rundt og ja, han prøver på det samme igen. SLUT ikk mere woody til mig den her gang, så springer op på en skøn lille pony, og resten af ridetimen gik super, MEN da jeg så skal til at skridte af får jeg en umenneskelig kvalme og min lænd "låser" på en måde... Så på vej hjem ringede jeg til lægen, og heldig som jeg er har jeg nu fået hjernerystelse og en totalt smadret lænd (overdrivelse fremmer forståelsen, men ja det gør syyygt ondt)
ARGH!

Ville bare lige ud med det - Sorry det blev så langt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm jeg ku flyve ku jeg!
Kommentér på:
Hmm jeg ku flyve ku jeg!

Annonce