Det går ikke så godt for tiden!!! {{forumTopicSubject}}
Jah, som der står i overskriften så går det ikke så godt for tiden!
Min morfar er meget syg og 3 forskellige kraft på samme tid! Han skal højst sandsynligt snart dø...
Min far er kommet meget slemt til skade. Sidste lørdag havde været til firmafest, faldt han og slog hoved mod kantstenen... Der efter sortnede det for hans øjne... Da han vognede igen, lå han på vejle sygehus, men kraniebrud og det blødte ud af han ene øre! Indtilvider er han døb på det venstre øre og har susen for det højre. Han har konstandt hovedpine og han ikke sove.
TUDER!!!!
For det ikke er løgn, så faldt alexandra i dag de vi var ude og ride tur.. Vi havde haft en rigtig god tur og havde den bedste galop på stranden! Hun har aldrig løbet beder! (hun bliver en vinder til næste sesong) Da vi så rider hjem, så flyver der pludselig en fasan op for busken og giver alex et mega schok så hun falder på astfalten ov vil ik regse sig! Da jeg vil stige af og hjælpe hende rejser hun sig så og jeg ryster over hele kroppen af schokket!
Alexandra har også fået muk allerrede! Det er noget lort!
Jeg er rimelig langt nede for tiden!
Jeg skulle bare lige ud med det...
mar 2005
Følger: 163 Følgere: 157 Heste: 8 Emner: 259 Svar: 2.218
nogle perioder er tingene bare modsat af hvad man selv vil..
min x kæreste har lagt i koma i 2 uger efter at han styrtede med sin hest, jeg er inde og se til ham næsten hver dag for vi er rigtig gode venner..
nov 2004
Følger: 21 Følgere: 46 Heste: 4 Emner: 112 Svar: 591
Det gør også mig ont at høre det med din x-kæreste! Håber han kommer sig!
mar 2005
Følger: 163 Følgere: 157 Heste: 8 Emner: 259 Svar: 2.218
aug 2005
Følger: 146 Følgere: 132 Heste: 13 Emner: 77 Svar: 1.921
nov 2004
Takker..
aug 2005
Følger: 17 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 9
Kender det godt.
jul 2005
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 41 Svar: 743
jun 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 53
Jeg mistede min mormor i sommers, jeg elskede hende over alt på jorden, så det har været rigtig hårdt.
Min morfar mistede jeg for 5 år siden, han havde ligesom din morfar kræft mange steder i kroppen, det er hårdt at se en person man holder så meget af, have det sådan.
Det er frygteligt med din far, håber virkelig at han kommer sig. Føler med dig...
Kom Alexandra noget til? Det håber jeg ikke.
Jeg syntes virkelig at noget af det, som hjælper når det hele bare er noget møg, er at komme ud til Gaia og hygge med hende og ride, der kommer tankerne lidt på afstand, det kan være du har det lige så dan, så kan du da have et lille "frirum" der.
Ha det godt, søde. Håber det hele snart kommer til at gå lidt bedre. Knus
maj 2005
Følger: 187 Følgere: 177 Heste: 1 Emner: 138 Svar: 2.463
nov 2004
Det går ikke så godt for tiden!!!