{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad betyder hesten?
  • #1   7. dec 2009 Jeg vil ikke sige at mine heste betyder alt og jeg elsker dem overalt på jorden.
    Men de udgør en kæmpe del af min hverdag, og det er bestemt ikke en del jeg vil undvære. Jeg nyder timerne med mine heste, og de betyder en stor del : )


  • #2   7. dec 2009 for mig er Basse (min pony) min bedsteven og efter vi fik ham har jeg ikke kunne forestille mig et liv uden ham<3

  • #3   7. dec 2009 Jeg elsker dyr og har altid gjort det.. Min pony er min ven og når tiden engang bliver til det, håber jeg at han kan blive en ligeså god, måske bedre ven for min datter...
    Heste er redskaber på mange måder, men jeg tror at føler man ikke noget for dem andet end som redskaber, mister man hele essensen ved at have dyr..


  • #4   7. dec 2009 Abby er godtnok KUN min halvpart, og der tænker i godt nok bare, ej sådan en kedelig rideskole hest som er ødelagt for længst osv s:.. men nej, abby har jeg selv redet op fra da hun var avlshoppe det startede med hun slet ikke ville tage bidet i munden og var helt oppe at køre og bare var total umulig! men tiden gik og lidt efter blev hun bare mere forståelig, men jeg har virkelgi knyttet mig til hende, det er kun mig der rider hende og så 2 andre men for dem er hun bare en hest, men ja abby betyder virkelig en del, hun er min bedste ven, og jeg stoler på hende, hun har lært mig en masse hun er ikke bare et værktøj hun er et levende væsen , hun betyder en hel del for mig smiley smiley

  • #5   7. dec 2009 Impulz er det mest fantastiske væsen jeg nogen sinde har kendt, men han er min hest - ikke min bedste ven. Selvom jeg elsker ham utroligt højt smiley Hans behov vil til hver en tid komme før mine smiley

  • #6   7. dec 2009 Jeg har lige købt Narzhos men de dage hvor jeg ikke kan ride, bliver jeg helt ked af det og jeg blev så sindsygt glad da jeg så ham igen !!

  • #7   7. dec 2009 Bobben er min ven.
    Hun er min passion, den jeg dagdrømmer om, gør mig glad igen, giver mig selvtillid. Ved ærligt talt ikke hvordan, men det gør hun.
    For mig er hun ikke blot en hobby eller en sport. Jeg har ingen planer om at starte stævner, men planer om forbedring af vores venskab.
    Jeg vil altid se hesten som min ven:)

    Signe


  • #8   7. dec 2009 Min hest betyder indre ro. Han er den eneste ting jeg kan komme i tanke om der kan få mig til at glemme alt i verden i længere tid af gangen. Ved ikke hvad man kalder et væsen der giver en indre ro, men det er det han gør smiley

  • #9   7. dec 2009
    Hun betyder en del, kan ikke sige præcis hvor meget da jeg har svært ved at forholde mig til ordet " elsker " over for andre end kærester. At elske er noget man ved og noget man kan føle. Derfor siger jeg det ikke om hende, heller ikke mine forældre for den sags skyld - da det betyder noget andet for mig, det at elske.

    Jeg holder utroligt meget af hende og jeg forlader hende ikke før hun er død, jeg bliver til hun ligger stille på jorden og ikke trækker vejret.

    Men tror mere spørgsmålet kommer an på: holder man mest af hesten eller ridningen? Ville man stadig have hest hvis man ikke kunne ride eller hesten ikke kunne rides?
    Det er nok der mange bliver uenige.


  • #10   7. dec 2009 Min hest er min bedste ven..

  • #11   7. dec 2009 Alt smiley Intet mindre

  • #13   7. dec 2009 Min hest betyder meget, og jeg vil at den har det bedst muligt.
    Men den er stadig mit 'sportsudstyr', som skal præstere, så derfor skal den have de bedste muligheder for at gøre dette, ellers kan man jo ikke forlange den skal præstere optimalt når jeg beder den om det.
    Men Chaday betyder stadig rigtig meget.


Kommentér på:
Hvad betyder hesten?

Annonce