{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Vandkopper... {{forumTopicSubject}}

Ja hg... jeg her et problem... Min fjordpony er den største vandgris der findes, når jeg kommer ud om mogen er halvdelen af boxen som en sump... Han elsker at trykke på vandkoppen og bare lade det overstømme med vand eller splaske frem og tilbage med læberne i vandet så det sprøjter ud over det hele, og når det så ikke er mere vand tilbage i koppen trykker vi den da bare fuld igen og leger videre.. Så mangler nogen råd hvis min pony ikke skal blive forvandlet til en søhest.. : D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vandkopper...
  • #1   9. dec 2009 Tror også kedsomhed kunne være en del af problemet..
    Men.. Han går på fold alt det han kan komme til... Står i en 20 kvardratmeter stor box på halm... Han spiser non stop..
    Han står i box sammen med min hoppe og trives...
    Sliksten gider han ikke rigtigt har prøvet men bolden var en ide : D

• #2   9. dec 2009 Min Haiko er også en søs hest .. han propper hø i vandkoppen , står og spiser det mens vandet vælter ud af vandkoppen smiley og han elsker det, men det gør hans mor ikke... derfor har jeg en af de der moderne 20 l spande ( lavet af bød gummi ) hængende under hans vandkop. den er bundet op med sikkerheds karabinhager så hvis uheldet skulle være at han fik et ben i udløser den bare og falder ned.
    Det er en super løsning og jeg tømmer hver dag ca 5-8 l vand fra spanden.

Kommentér på:
Vandkopper...

Annonce