Løs hingst. {{forumTopicSubject}}
Hvad gør man?
Vores nabo har en shetlænder hingst, som flere gange er løbet ud af hans hegn.
Hingsten har så fundet ud af hvor vores heste går
(de går i løsdrift, og bestemmer selv om de vil være ude eller inde)
den løber igennem vores hegn, og vælter det hver gang, selv om vi har 2 lag hegn, og strøm i begge tråde.
Sidste gang blev vores 2 årige plag sparket, og har kostet en del i dyrlægeregninger, i dag har den bedækket vores shetlænder, og vi er ikke interesseret i at der skal føl i hende.
Sidste gang den løb ud, kontaktede jeg politiet, men det kunne de ikke ta sig af.
Jeg kontaktede vores forsikringsselskab, om hvad jeg kunne gøre, for jeg er bange for at mine pludselig render ud, når den vælter hegnet, men de kunne heller ikke sige mig hvad jeg skulle gøre.
Så hvad gør jeg lige?
okt 2008
Følger: 38 Følgere: 35 Emner: 200 Svar: 2.220
DE skal betale for nyt hegn og dyrlæge regninger både i forbindelse med sparket og i forbindelse med at hoppen skal have fremprovokeret en abort
dec 2007
Følger: 359 Følgere: 355 Heste: 20 Emner: 5 Svar: 25
De er heller ikke i hænder, og man kan ikke komme til dem, hingsten har ingen grime på, og vi må virkelig fange den på en træls måde hver gang.
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.896
dec 2007
aug 2006
Følger: 130 Følgere: 132 Heste: 9 Emner: 251 Svar: 2.059
dec 2007
Det jeg gerne vil ha hjælp til at finde ud af er, hvordan jeg får stoppet, at hans hingst løber ud?
Jeg spurgte politiet, om der virkelig skulle et trafikuheld til, før de ville gøre noget, og det svarede de mere eller mindre ja til.
Ja næste gang vil jeg måske overveje at ringe til falck, selvom det er en meget træls løsning, men foretrækker altså mine heste, frem for hans.
dec 2007
Løs hingst.