{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

OSO Dyrepasserassistent {{forumTopicSubject}}

Hej HG folk..

Jeg skal skrive oso om dyrepasser assistent med speciale i heste og vil gerne vide noget om hvilke ting man laver som faglært, hvad man kan bruge uddannelsen til og sådan lidt forskelligt.

Jeres egne erfaringer og meninger om det interessere mig ikke så lad venligst vær med at lade dem komme frem her..

På forhånd tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OSO Dyrepasserassistent
  • #1   9. dec 2009
    ¨˜°º•¤ CC ¤•º°˜¨ : Har søgt på det, men har ikke kunne finde andet end hvor man kan tage den og meget lidt om hvad det indebære at gå på de forskellige skoler, men hvis du kan anbefale nogen sider er du mere end velkommen..

• #2   9. dec 2009
    ¨˜°º•¤ CC ¤•º°˜¨ : Må du meget gerne og tusinde tak..

• #3   9. dec 2009 Jeg fandt lige en side, der kunne være meget interessant:

(link fjernet)

(",)

• #4   9. dec 2009 hehe dyrepasser assistent med heste i speciale? er det ikke bare dyrepasser med heste i speciale du mener? for assistenten er der ingen speciale i det er den korte uddannelse :).. men er det kun det du lære når du er uddannet du mener eller er det også under skole opholdene??

jeg tror det er forskelligt fra sted til sted man laver tingene men du skal vil holde øje med sundheden og lukke dyrene til og fra fold hele tiden ;).. jeg ved det ikke har aldrig været i praktik med heste ;)..

ellers så kig inde på http://www.rts.dk/vilvorde det kan være at der står noget af det du søger smiley

• #5   9. dec 2009 Fie:
    Syntes der stod Dyrepasser assistent med heste i speciale, men kan da godt være du har ret.

Det er mest hvilke job muligheder der er som faglært dyrepasser med speciale i heste.

• #6   10. dec 2009 hehe det er helt i orden ;).. det var bare mere så du ikke skrev eller sagde det forkert for jeg er selv lige blevet uddannet dyrepasser assisten ;)...

altså du kan arbejde på stutteri, rideskoler, hingstestationer stort set alle steder med heste :).. men hvis du vil kan du jo vidre uddanne dig som berider..
    har du ikke sådan en kode til www.se-pakken.dk tror jeg den hedder af din skole? der kan du læse om hvad uddannelsen kræver, hvad man ca. får i løn, og self. hvor du kan få arbejde henne..

• #7   11. dec 2009 Prøv at ringe rundt til forskellige stutterier og rideskoler og find ud af hvor mange steder de har ansat en færdiguddannet dyrepasser/dyreassistent .

(",)

Kommentér på:
OSO Dyrepasserassistent

Annonce