{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Er der nogle der kender ham her??? {{forumTopicSubject}}

Jeg prøver igen at efterlyse min gamle pony og håber på mere held denne gang:)

Relax er en blanding mellem araber og new forrest vil jeg gætte på, 143 i stang ca. fra 1993, brun med lys mule og ben og en stjerne i panden.
Da jeg ejede ham var han en noget speciel herre! Han sprang fantastisk når det passede ham, masser energi, og dressuren kunne han sagtens, han var bare en smule doven:)
Han kunne til tider opføre sig hingstet, både overfør mennesker og andre heste. Han prøvede folk af ved at være meget dominerende eller til tider aggresiv!
Jeg solgte ham i 2004 ca. til en pige, der efterfølgende solgte ham videre til hestehandler Eliasen i Slangerup og der stopper min viden om hvor han er henne:(
Der går ikke en dag uden at jeg tænker på ham og ville derfor blive jublende lykkelig hvis nogen vidste hvor han er den dag i dag, om han stadig lever og i så fald om han har det godt:)

Der ligger billeder af ham inde på min profil:)

Håber på at høre fra nogle der kender til den lille mand:)


Andre forumemner med "Er der nogle"
Er der nogLE?
Er der nogle der vil lave en tegnetime`:D
Skrevet af: Stella Hansen - 22. apr 2013
er der nogle der
er der nogle der vil lave en fototime
Skrevet af: line * - 27. jan 2013

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der nogle der kender ham her???
  • #1   10. dec 2009 Ham har min søster været ude at prøve for omkring 5 år siden! Hos en pige, der havde købt ham af Eliasen.

    Hun prøvede ham flere gange, men syntes ikke de klikkede helt optimalt og lod derfor være med at købe ham. Skøn hest ellers smiley Selvom jeg var med derude, kan jeg simpelthen ikke huske, hvad stedet hed eller hvor det var henne. Men kan sagtens prøve at spørge min mor og søster, om de kan huske det - så er du måske lidt længere smiley


  • #2   10. dec 2009 Det må du meget gerne:) alt har interesse:) det kan muligvis være hende pigen jeg solgte ham til... for de solgte ham vist videre til Eliasen da pigen desværre ikke kunne magte ham:(
    Ja han er en kanon skøn pony.. savner ham inderligt og ønsker bare at vide at han har det godt:)


  • #3   10. dec 2009 Glemte vist lige at læse ordentligt:)
    Hvis hende pigen havde købt ham af eliasen kan det enten være mig eller den der har haft ham efter hende jeg solgt ham til:) Kan du huske hvor i landet din søster prøvede ham????:)


  • #4   10. dec 2009 Ja, vi tog ud og prøvede ham hos en pige, der havde købt ham hos hestehandler Eliasen smiley

    Jeg er 100 % sikker på at han stod opstaldet i Nordsjælland/Storkøbenhavn, men kan ikke huske præcis hvor.


  • #5   10. dec 2009 Det kan muligvis havde været mig i har prøvet ham hos så... jeg havde ham stående i nordsjælland... På Farasi (NSR)...
    Men uanset hvad er det dejligt at der er nogle der genkender ham:) har haft ham efterlyst i ca. 3 år uden nogen som helt response:( så er rigtig glad for at du skriver:)


  • #6   10. dec 2009 Okay... Jeg kan simpelthen ikke huske, om det var i Fredensborg (det er der, NSR ligger, ikke?), jeg har sådan en idé om at det var i Holte, men kan godt være jeg er helt gal på den.

    Det må jo nemlig også have været i 2004 at min søster prøvede ham.

    Ellers kan du måske huske hende? smiley En ikke så høj, spinkel pige med lyst, krøllet hår. Hun prøvede ham to gange, og den ene gang fik hun lov til at deltage i noget springundervisning.


  • #7   10. dec 2009 Jo det gør det:)

    Det var i 2004 jeg solgte ham...:)

    Kan ikke huske dem der var og prøve ham desværre:( der var et par stykker:(
    Men ellers så prøv at forhør dig hos din søs/mor om de kan huske noget mere:)
    Kan evt være at i har billeder/video fra hun prøvede ham??:)


  • #8   10. dec 2009 hvad med at ringe til Bente og høre, om hun kan huske hvor hun solgte ham hen efterfølgende? smiley skriv pb for nr smiley

  • #9   10. dec 2009 på den anden side - det er jo en forretning, så der kan vel næppe ske noget at jeg her oplyser hendes nr smiley


    3068 1019


    til HAerne - hvis I er meget uenige om at jeg her må oplyse et tlf til en virksomhed der lever af at sælge heste - så sig endelig til . smiley
    så sletter i bare indlægget smiley


  • #10   10. dec 2009 Tusind tak:)
    Havde faktisk selv tænkt på det:) men vidste ikke om man kunne tillade sig det....
    Købte ham selv derfra og ved at han har været der før, så kan jo godt være at han har været der igen siden:)


Kommentér på:
Er der nogle der kender ham her???

Annonce