{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

er det ikke lige så godt ? {{forumTopicSubject}}

http://www.hooks.dk/product.aspx?productid=400060&deptid=115&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

ja er er dette underlag ikke lige så gode som dem de sælger hos optimal sadel? der er :
- kanal til rygraden
- lam på undersiden
- og 2 cm tykke memoryfoam indlæg i

For mig lyder der præcis lige så godt som dem fra optimal sadel?
Memoryfoam er vel memoryfoam? eller?

Håber i kan hjælpe.
mvh Gry smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Etablere fiber stik 1.495 kr.
  • Lugning af ukrudt + diverse vedligehold i have 1.200 kr.
  • Fiks af eller ny spulehane under køkkenvask, afmontering af gammel opvaskemaskine og montering af ny opvaskemaskine. 3.000 kr.
  • Stoppet afløb - rensefjeder afprøvet 1.010 kr.
  • Udkradsning og omfugning omkring vinduer (udvendigt) 2.500 kr.
  • Ret skabe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det ikke lige så godt ?
  • #1   15. dec 2009 Jeg synes det mangler slidsen til rygsøjlefrihed? Om det er ligeså godt, tør jeg ikke sige... Men næsten ligeså dyrt, så ville købe det ved optimalsadel.

• #2   16. dec 2009 der er alligevel bare 6-700kr. i forskel det er jo os en del at spare smiley
    der er rend til rygraden.. ved ikke om du mener slids ved manken? for det er der heller ikke på disse underlag fra optimalsadel.. men tak for hjælpen smiley

• #3   16. dec 2009 Ja jeg mente slids ved manken - det var der bare i det jeg fik.... Jeg må tilstå at jeg ikke turde løbe an på den billige model, - ligesom jeg aldrig ville købe en billig papsadel.

• #4   17. dec 2009 nej præcis smiley men forskellen fra underlaget og sadlerne er at ved sadlerne står der ikke at der er nogen af de ting der SKAL være før det er godt. Men det GØR der jo ved underlaget. Men tør heller ikke hehe.. men det kunne godt være der var nogle der kendte det osv. smiley

Kommentér på:
er det ikke lige så godt ?

Annonce