Smed ved århus / Randers {{forumTopicSubject}}
Hej til alle jer på HG
Min ene hest, har gået uden sko de sidste måneder fordi vi skulle se om det kunne spares med sko til ham og fordi han konstant smider sine sko, så det var et værre besvær.
Men hovene begynder nu rigtig at se grimme ud.
så jeg skal finde en smed...
Den eneste grund til at jeg skal finde en anden smed er fordi han smider skoene. har haft tre forskellige ude at ligge sko på.
og der går MAX 7 dage før der ryger en sko af.
Så er der nogle af jer der ude som kender en af de smede, som selv retter / skære skoene til, så der ikke er så meget bagpå de kan træde op i med bagbenene..
eller som har mulighed for at ligge en eller anden slags sko på, som bliver siddende.
Håber nogen kan hjælpe..
okt 2004
Følger: 68 Følgere: 125 Heste: 10 Emner: 3 Svar: 446
Quality står altid og slikker på ham og nuller mule osv. men jeg må ikke skælde ham ud for det (de gange jeg selv har været der når han får ordnet hove) for Jess siger, at hesten ikke må få dårlige oplevelser med smeden.. og der sker jo intet ved at han gør det.. så længe han ikk bidder osv.
det synes jeg er en vigtig detalje da mange smede har let til at slå til hesten hvis den er træls...og det har jeg aldrig oplevet Jess gøre
apr 2007
Følger: 114 Følgere: 115 Heste: 7 Emner: 121 Svar: 558
for han taber dem igen...
jan 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 11
Vi bruger Morten Andersen, eller det vil sige hans elev. Han står og retter skoene til, der hvor det er nødvendigt. Kan ikke huske hvad eleven hedder, men vi er super glade for ham. På et tidspunkt da vores ene hest havde meget slidte forhove, der lagde han bagsko på forhovene - og det hjalp sgu :-)....
aug 2007
Følger: 129 Følgere: 118 Heste: 3 Emner: 17 Svar: 126
jul 2007
Følger: 112 Følgere: 109 Emner: 77 Svar: 360
synes os han er rigtig dygtig, men tror ikk han tager flere kunder ind, da han har alt for mange allerede:D
apr 2007
Følger: 114 Følgere: 115 Heste: 7 Emner: 121 Svar: 558
så søger en special smed der selv end støber skoene eller kan ligge noget andet på en std. sko.
feb 2009
Følger: 18 Følgere: 60 Heste: 2 Emner: 128 Svar: 986
maj 2007
Følger: 59 Følgere: 61 Heste: 6 Emner: 147 Svar: 360
Smed ved århus / Randers