{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Smed ved århus / Randers {{forumTopicSubject}}

Hej til alle jer på HG

Min ene hest, har gået uden sko de sidste måneder fordi vi skulle se om det kunne spares med sko til ham og fordi han konstant smider sine sko, så det var et værre besvær.

Men hovene begynder nu rigtig at se grimme ud.
så jeg skal finde en smed...

Den eneste grund til at jeg skal finde en anden smed er fordi han smider skoene. har haft tre forskellige ude at ligge sko på.
og der går MAX 7 dage før der ryger en sko af.

Så er der nogle af jer der ude som kender en af de smede, som selv retter / skære skoene til, så der ikke er så meget bagpå de kan træde op i med bagbenene..
eller som har mulighed for at ligge en eller anden slags sko på, som bliver siddende.

Håber nogen kan hjælpe.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smed ved århus / Randers
  • #2   22. dec 2009 Jeg bruger også Jess.. han er tilknyttet vores ridecenter, og synes han er rigtig dygtig.. Quality står rigtig fint smiley og så er han umådelig flink ved hestene smiley

Quality står altid og slikker på ham og nuller mule osv. men jeg må ikke skælde ham ud for det (de gange jeg selv har været der når han får ordnet hove) for Jess siger, at hesten ikke må få dårlige oplevelser med smeden.. og der sker jo intet ved at han gør det.. så længe han ikk bidder osv. smiley
    det synes jeg er en vigtig detalje da mange smede har let til at slå til hesten hvis den er træls...og det har jeg aldrig oplevet Jess gøre smiley

• #3   22. dec 2009 skal finde en som selv retter skoene til. har givet op med det klasiske smedie...
    for han taber dem igen... smiley

• #4   22. dec 2009 Hej.

Vi bruger Morten Andersen, eller det vil sige hans elev. Han står og retter skoene til, der hvor det er nødvendigt. Kan ikke huske hvad eleven hedder, men vi er super glade for ham. På et tidspunkt da vores ene hest havde meget slidte forhove, der lagde han bagsko på forhovene - og det hjalp sgu :-)....

• #5   22. dec 2009 går din hest med klokker? begge mine heste har klokker på og især i det her vejr smiley Bruger en der hedder Jan Overvad, skiftede til ham da min tidligere smed ikke lagde skoene ordentligt på, hesten gik 3 uger max med dem. nu går hun 8 uger smiley

• #6   22. dec 2009 jess laver ikke selv skoene:) men han retter dem selv til, og man kan få ham til at lave en special sko til sin hest(min hest har haft en skade, så min går med sko lavet til hende)
    synes os han er rigtig dygtig, men tror ikk han tager flere kunder ind, da han har alt for mange allerede:D

• #7   22. dec 2009 alle dem jeg har haft ude har også rettet sko til og de har simpelthen siddet perfekt på hans hove. men de ryger af igen.

så søger en special smed der selv end støber skoene eller kan ligge noget andet på en std. sko.

• #9   23. dec 2009 Jeg har Morten Andersen. Når han ligger sko på Pedro, så ryger de ikke af igen. Han er rigtig dygtig

• #10   19. okt 2010 jeg leder efter en god smed, kan se der er flere som bruger Ole B er han reg og forsikret,overvejer og prøve ham

Kommentér på:
Smed ved århus / Randers

Annonce