{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Horsemanship ridelejre {{forumTopicSubject}}

Hey HG'er!

Jeg fik en ridelejr på Paradisgaarden i julegave, men har sagt nej tak grundet at jeg er mere interesseret i Ryttergaarden, ikke har lyst til at tage af sted med lillesøster, men mest af alt at jeg slet ikke aner om jeg har lyst da det at komme på sådan en lejr var en drøm jeg have for et halvt år siden, og drømmen indebar at jeg havde Lille Lyn med ..

Nu tog jeg mig sammen og kiggede lidt på de forskellige steder alligevel, for jeg ved selv at det sikkert ville være rigtig lærerigt og hestene der har det jo bedre end rideskoleheste og det af den grund er lidt noget andet ..

NÅ MEN!
Pointen var om nogen kunne anbefale nogen gode ridelejre som fokuserer på træning 100 % på hestens præmisser.

Udover det vil jeg gerne høre fra nogen som har været af sted, om det kun er små børn der tager af sted?
Sad og så på billeder fra ridelejrene på Ryttergården, og der er de ældste altså ikke mere end 11 år ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Horsemanship ridelejre
  • #1   25. dec 2009 Hej Andrea smiley
    Jeg har været afsted på ryttergården og det er altså bare SÅ fedt. De ting jeg kan har jeg lært hos Susanne på ryttergården. Hun har lige født, så der bliver vidst ikke ridelejr igen før sommer, men det er tilgengæld ventetiden værd. Da jeg var afsted 2. gang var alderen blandet fra. 7 år til 16 år, så det er vidst nok meget forskelligt. Men hvis du vælger en af de øvede lejre så er det mest over 12/13 år (: Paradis gården skulle også være god tror jeg nok - men den vil jeg helst ikke udtale mig om, når jeg ikke ved noget om den xD

håber det hjælper, og at du får en fantastisk ridelejre uanset hvor du tager hen, hvis du tager afsted (:
    knus

• #2   6. jan 2010 jeg har været på paradis gården og den var vildt god

Kommentér på:
Horsemanship ridelejre

Annonce