{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Sådan en frygtelig k€lling!!! {{forumTopicSubject}}

og nej, der står ikke kYlling... smiley

en af hestene havde smidt dæknet på fold idag - opdager det først da jeg rider ned af vejen, og ser den står der ude pænt NØGEN.... og den er klippet, så jo, NØGEN er det rette ord...

kan dog ikke se dæknet, mystisk... husker jeg forkert? havde den ikke dækken på da vi trak ud?? hmm... mystisk...
op og spørge en af medarbejderne... "havde den ikke tøj på imorges?" "joo?" det blev vi enige om....

ned til folden...
der står så en opstalder på en af de andre folde hos hendes hest... "Havde hesten ikke tøj på da du kom?" spørgeer jeg hende...

"Jooooe.... den havde smidt det ude på folden, så jeg lagde det ind i stalden for at det ikke sku blive ødelagt"... ARGH... "for pokker, det var da også en pæn tanke, men du må da gerne give ham det på igen, den er jo klippet" - svarer jeg.
hendes svar: "det kan man jo ikke ude på folden - og den har desuden heller ikke grime på" - nej nejnej.... "jamen så sig det da til os andre, den er jo klippet, og det her er lige til en lungebetændelse" - svarer jeg. (nok pæn arrig)... hvortil hun svarer " jamen så må i sige til ejer, at vedkommende må lægge dæknet på, så det ikke kan falde af...."

ARGH jeg var rasende... fik da også væset til hende, mens jeg kaster min egen hest ind i boksen, for at gå ud og hjælpe med at trække hesten ind, gi den varmen og lægge dæknet på igen "hvis du nogensinde ser MIN hest gå rundt uden dækken på, må du gerne tage den ind og give den det på igen?!"....

hvor langt væk fra vinduet kan man være? Og koen påstår hun har 40 års erfaring med heste?!

er der andre der har oplevet noget lige så tåbeligt ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sådan en frygtelig k€lling!!!
  • #1   28. dec 2009 He he sådan er der rigitg mange der er.. Det er jo ikke deres hest det går ud over, men HVIS det VAR deres, ville de helt amok, over at der ikke var nogen der lige smed dækkenet på igen...

• #2   28. dec 2009 fuck et fuckhead !! men ja, noget lignene, (:

• #3   28. dec 2009 Nogle tænker kun på dem selv T_T

• #4   28. dec 2009 Omg o0 ?!
    Men som MCL siger, er der desværre rigtig mange af de folk. Fair nok de måske ikke kan lide ejerne. Men at de ikke kan lette røven, og tænke på hesten, kan jeg ikke tage.

• #5   28. dec 2009 Træls med sådan nogle mennesker. Håber hesten fik varmen igen.

• #6   28. dec 2009 man kan godt lægge et dækken på selv om den står på fold jeg kan da spænde de der under maven på 2 heste og der var 3 spænder og hestene er beste vender men ved et uhæl hade den ene hest gået på spænderne så dæknet var gået i stykker

• #8   28. dec 2009 kan simpelthen ikke klare folk som er på den måde, men sådan er det heldigvis ikke henne hos os her hjælper vi hinanden ALLE SAMMEN også selv om at vi er omkring 100 heste og en del ryttere men sådan er det bare her der hjælper vi hinanden men hvis det var mig der så nogen gjorde sådan tror jeg at jeg ville blive så sur at jeg hev hovedet af kællingen

• #9   28. dec 2009 Argh smiley Hvad sker der for hende. Hun kan da godt gi' den dækken på, fordi den ikke har grime på, og ellers kunne hun da hente en grime. dovenskab.dk

• #11   28. dec 2009 jamen vi har været i stalden hele tiden fra hun kom, til jeg red afsted.... hun ku bare ha åbnet munden "den har smidt dæknet, jeg gider ikke gøre noget, " eller hvad ved jeg... nej hun har haft slæbt dæknet ind FORBI os i stalden, UDEN at sige noget som helst...

hun sku ikke engagntil at lede efter nogen...

og havde vi ikke set det, så var det ikke sikekrt at nogen så det og tænkte over det... dæknet lå jo ikke længere ude på folden...
    det ku jo være at nogen kom "hmm, den er nu ude uden tøj? hmm dæknet ligger inde ved boksen, der er nok en dybere mening med det, ejeren syns nok det skal være sådan, jeg blander mig ikke"
    Havde koen så ladet dæknet ligge, ku den næste der kom jo se at det lå på jorden og nok var planlagt at sku ligge på hesten...

men jo hesten fik varmen igen smiley

• #12   28. dec 2009 det ville være det samme hvis hun blev smit af oppe i norge uden tøj

Kommentér på:
Sådan en frygtelig k€lling!!!

Annonce