13. feb 2006 Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.842
Sådan en frygtelig k€lling!!! {{forumTopicSubject}}
og nej, der står ikke kYlling...
en af hestene havde smidt dæknet på fold idag - opdager det først da jeg rider ned af vejen, og ser den står der ude pænt NØGEN.... og den er klippet, så jo, NØGEN er det rette ord...
kan dog ikke se dæknet, mystisk... husker jeg forkert? havde den ikke dækken på da vi trak ud?? hmm... mystisk...
op og spørge en af medarbejderne... "havde den ikke tøj på imorges?" "joo?" det blev vi enige om....
ned til folden...
der står så en opstalder på en af de andre folde hos hendes hest... "Havde hesten ikke tøj på da du kom?" spørgeer jeg hende...
"Jooooe.... den havde smidt det ude på folden, så jeg lagde det ind i stalden for at det ikke sku blive ødelagt"... ARGH... "for pokker, det var da også en pæn tanke, men du må da gerne give ham det på igen, den er jo klippet" - svarer jeg.
hendes svar: "det kan man jo ikke ude på folden - og den har desuden heller ikke grime på" - nej nejnej.... "jamen så sig det da til os andre, den er jo klippet, og det her er lige til en lungebetændelse" - svarer jeg. (nok pæn arrig)... hvortil hun svarer " jamen så må i sige til ejer, at vedkommende må lægge dæknet på, så det ikke kan falde af...."
ARGH jeg var rasende... fik da også væset til hende, mens jeg kaster min egen hest ind i boksen, for at gå ud og hjælpe med at trække hesten ind, gi den varmen og lægge dæknet på igen "hvis du nogensinde ser MIN hest gå rundt uden dækken på, må du gerne tage den ind og give den det på igen?!"....
hvor langt væk fra vinduet kan man være? Og koen påstår hun har 40 års erfaring med heste?!
er der andre der har oplevet noget lige så tåbeligt ?
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.974
jan 2005
Følger: 187 Følgere: 194 Heste: 8 Emner: 325 Svar: 1.342
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.263
mar 2008
Følger: 74 Følgere: 78 Heste: 13 Emner: 24 Svar: 1.477
Men som MCL siger, er der desværre rigtig mange af de folk. Fair nok de måske ikke kan lide ejerne. Men at de ikke kan lette røven, og tænke på hesten, kan jeg ikke tage.
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 805
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 238 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.079
apr 2008
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 6 Emner: 76 Svar: 656
feb 2008
Følger: 149 Følgere: 150 Heste: 3 Emner: 51 Svar: 2.046
feb 2006
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.842
hun sku ikke engagntil at lede efter nogen...
og havde vi ikke set det, så var det ikke sikekrt at nogen så det og tænkte over det... dæknet lå jo ikke længere ude på folden...
det ku jo være at nogen kom "hmm, den er nu ude uden tøj? hmm dæknet ligger inde ved boksen, der er nok en dybere mening med det, ejeren syns nok det skal være sådan, jeg blander mig ikke"
Havde koen så ladet dæknet ligge, ku den næste der kom jo se at det lå på jorden og nok var planlagt at sku ligge på hesten...
men jo hesten fik varmen igen
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 238 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.079
Sådan en frygtelig k€lling!!!