{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Mærkevarer vs andre mærker ?? {{forumTopicSubject}}

Kan se mange herinde kun bytter til såkaldte "mærkevarer" Så tænker jeg: Betyder det at disse folk aldrig ville købe noget super fedt udstyr bare fordi der står horse guard eller totti i stedet for passir eller eskadron ?

Hvad Er "Mærkevarer" helt præcist efter jeres mening?

Har det selv sådan at mærket intet betyder for min skyld, men ja der er da mange ting, som bliver federe og lækre med et fedt mærke på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkevarer vs andre mærker ??
  • #1   1. jan 2010 Jeg kan godt lide mærkevarer, fordi jeg synes kvaliteten er bedre, og så er det selvfølgelig lidt fedt at ride rundt med. Og så bliver jeg glad hver gang jeg kigger på det.

• #2   1. jan 2010 Eller, ikke mærkevarer, men kvalitetsmærker.

• #3   1. jan 2010 hm mærkevare er vel enli bare det der har et mærke? så der god og dårlig kvalitet og det der er dyre som folk måske sys er federe end det der er lidt billigere xD haha xD

• #4   1. jan 2010
    Har altid holdt mig til billige ting.. Eftersom det efter mine erfaringer holder længere og er billigere :o).

Samt skulle jeg finde underlag til Maja i kendte mærker havde jeg et problem, eftersom hun bruger 16".

• #5   1. jan 2010 Krikken: Ann Scarpati og Eskadron laver underlag i 16", hehe.

• #6   1. jan 2010 Krikken: Eskadron fx de laver da også underlag i 16". tror jeg da der er flere der gør..

Synes bare der er lidt penge blær over det med "kvalitet og mærketing" Kvalitet er jo rigtig mange ting. Og jeg har udstyr som også har holdt i mange år, uden fancie mærker på.

• #7   2. jan 2010 Har hafr flere trenser, og nu har Sara fået en OS trense til Findus, og der er godt nok mega kvalitet til forskel bare fra en trense til en 1000 kr - OS´ens kvalitet er der ikke gået på kompromis med og læderet er blødt dom smør. Virkelig kvalitet fra enden til anden og holdbarhed derefter + en ekseptionel garanti, hvis noget mod forventning skulle gå i stykker.

Jeg køber kvalitet på grund af den lange holdbarhed, frem for kvantitet til billigere penge. Det samme gælder dækkener og gamascher, der køber jeg aldrig de billige igen - for kvalitetsmærkerne er fremstillet bedre og holder bedre.

Lizet:-)

• #8   2. jan 2010
    Det er ikke nogle jeg har kunne finde på hjemmesiderne ;D
    Der hedder det 15" eller 17" og jeg skal altså bruge 16" smiley

• #9   2. jan 2010 Findus & Pedersen P
    Kan kun være enig med dig.

Jeg er selv storforbruger af 'mærkevare' smiley

• #10   2. jan 2010 Emma N: Der er jeg faktisk utrolig enig med dig. Havde jeg ikke været studerende i lejlighed og hest = NADA PENGE. Så havde jeg også gerne brugt mange penge på fx trenser. Der er jeg ikke i tvivl om at kval følger pris.

Bruger selv kun pikeur ridebukser af præcis samme grunde.

men ja, jeg giver jer ret i at kvalitet ofte følger pris. Men hold da k*** jeg synes også det er pebberet meget ofte ! jeg kan i hvert fald slet ikke følge med på det der med min konto..

• #11   2. jan 2010
    Også er der mig der har erfaret omvendt smiley
    Min D&G tshirt er gået i stykker pænt hurtigt, samme med undertøj.
    Mens billigt har holdt jeg ved ikke hvor mange år.

Mine ridebukser er nogle billige fra Netto, aldrig har jeg haft nogle der sad bedre - de dyre sidder ad helvedes til.
    Min jakke er også fra Netto, dejlig varm og selvom jeg ikke er sød ved den har den ikke en skade endnu.

Min trense til 500kr fra Riders Company har noget utroligt lækkert læder.

Så har det helt fint med at få 5 ting for 1 tings pris smiley

Var i en dyrehandler idag og kiggede efter underlag, samtlige underlag i 16" var kombineret eller spring -.- og i ridebutikkerne i den by jeg er mest i har ingen dressur. Jo - men kun den model jeg købte.
    Fedt. De dressurmodeller jeg kan finde er oftest af samme model, men bare i forskellige farver, fra Catago.

• #12   2. jan 2010 Det lyder godt nok uheldigt med de underlag. Nu aner jeg ikke hvor du bor, men her i Randers har vi i hvert fald både randers ridesport og tebbestrup rideudstyr hvor de har utallige 16".. Mindst lige sp mange som 17". Synes nemlig alle deres fede et for små til mig ;(

• #13   2. jan 2010
    Alle de anderledes her er i 17", hvilket irritere mig.
    Der er kun en model i 16" - den findes i rød, brun og grå - ikke andre farver eller variationer, fedt.

• #14   3. jan 2010 hehe ja det er jo super lækkert :l Sådan er det altid.. Græsset er altid grønnere på den anden side smiley

• #15   3. jan 2010 Jeg køber ikke på mærket - men kvaliteten. Hvis det er noget jeg syntes er pænt, holdbart og tilfredsstillende, køber jeg det. Om det så er mærkevare eller ej, er fuldstændig ligemeget.

Kommentér på:
Mærkevarer vs andre mærker ??

Annonce