{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

Opstaldningspriser på sydfyn! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Da jeg står og måske skal låne en hest, er jeg meget interesseret i at høre lidt om priserne ved forskellige opstaldere.
Der skal mindst være en ridebane, det er sådan set kravet.
Det skal være indenfor svendborg eller langeland kommune. Helst gerne omkring rudkøbing, tåsinge og svendborg.
Jeg søger både priser på rideklubber og privat stalde, så kender du nogen der har en ledig boks eller kender du prisen på opstaldning for en rideklub er du velkommen til at skive!

Mvh. Nana

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstaldningspriser på sydfyn!
  • #1   6. jan 2010 Vi står opstaldet på Skovsbogård i Svendborg, og det er vi rigtig glade for. Der er fine faciliteter med stort ridehus, lille ridehus og stor udendørsbane, tæt på skov man må ride i og ikke langt til vandet.

Man kan få det som man vil have det mht. pris på boks i forhold til om man vil være selvpasser eller have fuldpension. Mener fuldpension med boks, strøelse (piller), udmugning dgl., 3 x foder og wraper 2250 kr.
    Vi er selvpassere, muger selv og har eget foder og hø, så vi betaler for boks inkl. strøelse, hvilket er 1300 kr.
    Man kan tilmelde sig foldordning på stedet.

Der er en dressurunderviser udefra om tirsdagen og springunderviser og torsdagen.
    Der bliver afholdt rigtig mange klubstævner på stedet både dressur og spring og en del distriktsstævner i spring.

Telefonnummer vedr. opstaldning kan du se på hjemmesiden
    (link fjernet)

Lizet smiley

• #2   6. jan 2010 Tag et kig ved Lena i min profil, hun bor i Svendborg, der er ridebane og skønne turmuligheder..

Kommentér på:
Opstaldningspriser på sydfyn!

Annonce