{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hs Turnado vs Hs Dynamic :)
  • #1   6. jan 2010 jeg har sat mig for at købe et hs dynamic rs.. syntes det lyder godt.. ikke muffe, men det med alm. ringe.

• #2   6. jan 2010 Findus blev en helt anden efter han fik Dynamic, muffebid i munden. Han skal aldrig have noget andet end det, og heller ikke med alm. bidringe, da jeg synes de rutcher rundt i munden på ham.

Lizet smiley

• #3   6. jan 2010 Lizet:

Jeg har også været i tvivl om hvilke af de to dynamic bid jeg skal vælge? Hvordan oplever du forskel?

• #4   6. jan 2010 Jeg valgte at købe mit hos Tika Rideudstyr på nettet, da de er Sprenger testcenter og man derved kan prøve biddet på hesten i 14 dage. Er man ikke tilfreds, får man det fulde beløb tilbage.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men flere større ridebutikker er testcenter og har denne service. Det er jo dyre bid, men efter min overbevisning bestemt alle pengene værd.

Før havde Findus et 3 delt fra Metallab med lille fladt stykke i midten og alm. bidringe. Størrelsen passede, men jeg syntes det rutchede rundt i munden på ham, altså fra side til side. Derfor valgte jeg at prøve et muffebid og det fungerer virkelig godt for ham.
    Allerede første gang han havde biddet i munden var han meget mere reelt gående.

Lizet smiley

• #5   6. jan 2010 Jeg har nemlig hørt godt om det, og min hest er blid i munden, så måske dette bid er en mulighed. Vi har også testcenter nær os, så det må jeg nok prøve..

• #7   7. jan 2010 et muffebid har faste ringe og er blidere i munden. det er godt til heste med tendens til mundsår

Kommentér på:
Hs Turnado vs Hs Dynamic :)

Annonce