{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Sadel priser {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg siddet og tjekket priser her, dba og hn. Hvorfor er sadlerne omkring 1000.- dyrere her og på hn end dba.

Fandt bl.a. isabell wert til 3000.-
Kieffer Wien til 1200.-
Begge var pæne og velholdte, de er solgt begge sadler, så dette må ikke opfattes som en reklame.

Går folk efter hvad veninden har ? syntes jeg har sat en billig pris på min sadel og der er andre sadler herinde af rigtig god kvalitet som ikke lige hedder Isabell Wert, Wintec eller kieffer. Det er især nogle af de dyre sadelmærke som måske ikke er så kendte, men ekstremt gode, som også ligger langt nede ikke har specielt mange henvelndelser?.

Er det fordi folk aldrig har prøvet at ride i sådanne sadler ?

Er det bare mig som syntes det er svært at sælge sadel, har ellers lige fået ny, det burde jo holde noget af handlen igang (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sadel priser
  • #1   10. jan 2010 undskyld jeg spør men hvad er det du helt prisis spør om?

smiley smiler

jeg her en sadel til salg men den er meget svær at sælge tor det er fordi det ikke er noget mærker. syntes tit at folk ville have mærke vare. elelrs ville du have sadler vor du kan ænder cophjernet i og det er der ikke så mange sadler der her syntes jeg. jeg her fundet 2(3) her på hg der her det om ikke er helt mærker var som kiffer. håber de er gode at ride i.
    mvh Christina smiley

• #2   10. jan 2010 det har sikkert en del med udbud og efterspørgelsel at gøre.folk holder sig nok til, hvad de kender. Må da også indrømme at jeg heller ville give 8000- 10.000 kr. (eller andet beløb) for f.eks. en passier, frem for en ukendt kvalitetssadel. Hvis sadlen skal sælges igen, er det nok nemmere at holde pengene hjemme på den "kendte" sadel.

Forresten bev min sadel solgt på under 3 uger, til prisen. Det var så en Stübben scandica. (solgt nov.-dec)

Da jeg så skulle have en ny, prøvede alt, hvad der kunne prøves. Fra billige til dyre mærker. også knap så kendte mærker (herhjemme) bl.a Jaguar. Valget faldt på en passier hubertus schmidt ;O)

• #3   10. jan 2010 Måske er det bare tålmodighed jeg mangler (:

Har fået min nye sadel og heller ikke en af de mærker som bliver handlet meget af herinde en Cliff Barnsby Lorenzo, men det er jo nok også noget med prisen at gøre.

No name sadler er svære for man kan ikke lige så let låne en af samme mærke og prøve, så man skal næsten have den på prøve. Syntes at priserne på no name sadler er meget lave herinde, så kunne da godt at havet fundet på at tage chancen, hvis jeg ikke lige havde fået min sadel (:

• #4   10. jan 2010 palominotøsen -: hvad er det for en sadel du snakker om, jeg synes er for dyr??????
    jeg taler om hvad jeg ville vælge, hvis jeg skulle vælge og synes da at jeg kommer med gode argumenter om hvorfor.
    Kendte mærker holder prisen længere= udbud og efterspørgsel

Jeg har solgt to sadler indenfor de sidste år, begge solgt hurtige, så jo man kan være heldig

• #5   10. jan 2010 Uh, jeg har haft min kombi sadel til salg siden sommerferien, og ikke én eneste har spurgt efter den (;

Jeg ved så, at grunden er at det er 16" og det er der ikke mange der vil have.

Men ja, jeg vil heller ikke købe en sadel af et ukendt mærke.

• #6   10. jan 2010 jamen det er jo heller ikke det jeg skriver!!
    jeg skriver jo NETOP at jeg hellere ville give det for en passier sadel, end en ukendt,.
    Om den enkelte sadel dyrt eller ej kommentere jeg ikke og vil ej heller. det kommer an på meget. jeg har selv iøvrigt lige solgt min scandica for 5.000 kr

• #7   10. jan 2010 og hvis jeg synes det havde jeg nok ikke lige givet 10.000 kr. for en passiersadel;O)

• #8   10. jan 2010 Sys ikke rigtig der er salg i noget overhovedt. Men ja hav tålmodighed. Jeg sælger ikke mine ting for ingen penge, så beholder jeg dem sku hellere selv-. Men ja jeg tror folk er "bange" for at prøve noget nyt. Jeg fik en jacson springsadle i gave , det er en sadel til omkring 7-8000kr. Den havde jeg også tilsalg, til 5500 og den var næsten ikke brugt. Folk turde ikke købe den, for de vidste ikke hvad det var for en sadel. Et eller andet sted forståeligt nok. Jeg vil helst selv have kieffer, hurbertus eller jacson sadler. Har da også nogle noname sadler. men foretrækker altså at ride i min kieffer sadel.
    Og det er jo heldigvis forskelligt fra rytter til rytter

• #9   11. jan 2010 Kvalitets sadlerne vil jo altid koste mere, for som sagt .. det er jo kvalitet man får og også dem der skulle være nemmeste at komme af med.. (:
    Jeg købte min nuværende for 2500 incl ægte sadel underlag ..
    prøv heste-nettet..

Kommentér på:
Sadel priser

Annonce