{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailerkørekort - hvor ?
  • #1   13. jan 2010 du tager trailerkørekort ved dem du også taget kørekort ved. så søg på nettet etfer kørelærere.. du må da kende området lidt ? det koster alligevel ca det samme alle steder i dk..

• #2   13. jan 2010 jeg kan nemli ikke tage trailerkørekort hos ham jeg har taget kørekort hos . Det var også mere , hvis der lige var nogen der kendte en billig en - har fundet en til 3800 - men ved ik , om det er billigt eller dyrt - eller meget normalt smiley

• #3   13. jan 2010 Synes 3800 kr lyder biligt, på sjælland ligger det omkring 5 - 6000 kr.

• #4   13. jan 2010 det er ganske normal.. prisen variere ikke så meget med trailer kort. det variere maks for et par hundrede kroner.

Så synes da bare du skal finde den kørelærer der ligger tættest på dig, som har et hold parat til trailerkort.

• #5   13. jan 2010 Hej Nanna

Jeg tog mit trailer kørekort i vejen på deres trafikskole (sydjysk trafikskole). Det var et super godt og meget professionelt forløb, som jeg lærte meget af og som jeg vil anbefale. Du kan se mere her:

http://www.tucsyd.dk/tuc/om_duc.php

Hvordan går det ellers hos dig? Jeg hører Coco er solgt?? Jeg er ved at købe ny hest - han skal i dyrlæge på fredag, så jeg krydser fingre. Du kan se ham i mit fotoalbum "lillebror"...

Knus K

• #6   13. jan 2010 PS: tror jeg gav omkring 3500 kr for trailer kørekortet...men jeg synes ikke prisen var så væsentlig...det var mere, at de virkelig havde styr på det, de var professinelle og jeg lærte faktisk en del...det betød noget for mig.

• #7   14. jan 2010 jeg gav et sted mellem 3 og 4000kr for mit kort.
    ringede bare rundt til de forskellige køre skoler. og nej det foregår ikke på hold og det er rimelig hurtigt at tage, jeg var ude og kører 3 gange og op til prøve, det var nemt og hurtigt

Kommentér på:
Trailerkørekort - hvor ?

Annonce