{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål om stævner ! :)
  • #2   25. dec 2005 Min bedste oplevelse med mokka var til et vintertræningsstævne og der var hun bare så ærlig og så super god, vi blev disket men hold op hvor var hun bare super god! Alle forstod ikke hvorfor jeg var glad da jeg blev disket. men hun stoppede ved nr 2 spring 2 gange da afstanden ikke passede og rosede hende bare iog prøvede igen.. og så ved nr 4 sprin var det også pga afstanden og så blev jeg disket rosede hende igen og red over til springet og hun tog det så fint.. den dag glemmer jeg aldrig.. det var vores bedste stævne selvom vi har fået mange flotte sejre! og det var en a de eneste gange vi er blevet disket og den bedste gang smiley det højeste i spring er ld og dressur lc3 min gamle hest var ikk lige frem en stævnehest;)

• #3   25. dec 2005 grunden til afstanden ikke passede var fordi hun ikke var springhest og kunne ikke blive sat ordenligt a så måtte selv bedømme afstanden og håbe på hun hoppede.. hun var en speciel dame smiley

• #4   25. dec 2005 det var da mig og haraja var til stævne i sommeres og jeg have lige været til stævner hvor hun bare stoppet ved alle spring, og det gjorde hun også der ude i den første klasse (lc) men jeg fik lov til at prøve at ride banen færdig, så da jeg red en på banen til lb regnede jeg ikke med noget men hun sprang alt vi nåde til omspring som så blev sat op til en la, som jeg slet ikke havde øvet, og vi red og sluttede på en plads ud af

• #5   25. dec 2005 fortsat- , jeg blev rigtig glad fordi at det bare var gået dårlig de sidste par gange men der gik det bare godt. heeh.,

• #6   25. dec 2005 Da jeg blev nr. 2 til Fynsmesterskabet 2oo5 individuel spring med min 6 årige pony smiley ..

Da jeg blev nr. 3 i min allerførste klasse (LB) på min nye 1. pony som jeg kun havde haft 2 uger på det tidspunkt smiley

og en masse andre placeringer..

• #9   25. dec 2005 Tja, har mange gode oplevelser ;b fx. da vi vandt vores første MB ved vores første landsstævne, da han blev b-pony, og da vi blev nr. 5 i B-finalen til DM smiley
    Dte højeste vi har startet er en SB..

• #10   25. dec 2005 Min bedste oplevelse til at stævne var da jeg vandt Lerbæk Hovedgård Cuppen på Fabi. Det højeste han har startet er LB3 dressur.

Det højeste Golden har startet er LA4 dressur.

• #11   25. dec 2005 Alle stævnerne har været en oplevelse for sig selv .. Sys den bedste oplevelse er at mærke hvor meget Deshabell nyder at springe .. Det er bare så mega dejligt . Man kan næsten mærke hun er stolt, efter vi har været inde os springe ! smiley Heeh , det er bar den bedste fornemmelse . Men det er nu oss dejligt at vinde ! smiley

Kommentér på:
Spørgsmål om stævner ! :)

Annonce