{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
344 visninger | Oprettet:

Savner hende . {{forumTopicSubject}}

Min lille pony savner en ponyhoppe, der hedder Golden Beauty, hun er desværre solgt . Hver gang vi rider op på rideskolen går han med hastige skridt om mod folden, hvor hende og ham gik, men hun står der aldrig, så går han og hænger med mulen, når vi skridter væk derfra . Har ondt af den lille stakkel . smiley
Kender I det? Eller har I prøvet noget lignende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savner hende .
  • #1   25. dec 2005 Jeg har ikke prøvet det helt samme.. MEn der stod en hvis hest på vores går... Den blev flytter i sommers! Hver gang der kommer en hvid hest forbi bliver hestene på folden helt vilde... Men der er aldrig hende... Så bliver de triste!

  • #2   25. dec 2005 Nej.. det har jeg ik..
    Min pony bliver aldrig rigtig glad for andre heste..
    Hun er lidt mere til mennesker !
    Men nok ik mere end hvad der er normalt !


  • #3   25. dec 2005 laban er en der kan li ALLE andre heste, ligegyldig hvor hårdt de afviser ham, bliver han ved med at prøve...
    så når vi går væk fra dem, ligner han en ko, for han stritter imod ligesom en ko og SÅ hænger han med mulen for det er SÅ synd for ham hehe


  • #4   25. dec 2005 Jeg har prøvet noget lignende.

    På min efterskole red jeg den dejligste pony (Hun er herinde på min egen private konto, søg efter hest:Pico eller bruger:Julie M)

    Efter jeg stoppede på skolen var jeg dernede igen på en kort visit 1½ år efter, og der var hun blevet aflivet kun en uge før. Hendes halvbror Chess, der aldrig har kunne tåle, når hun forlod ham, for at blive redet i ridehuset, havde ændret sig fuld stændig.

    Han plejer at være sød og rolig i stalden, men nu var han sur, og bed og sparkede efter de andre heste, bare fordi han ikke havde Pico ved sin side mere. Stakkels lille fyr.

    Det er nu godt 3 år siden Pico blev aflivet, og en pige, der går på efterskolen i dag, siger at Chess heldigvis er blevet god igen, så han har åbenbart opdaget at de andre heste altså også kan være gode venner smiley

    Mvh. Julie


  • #5   26. dec 2005 jeg havde havde engang en new forest men den er os solgt nu det gør mega ondt... for man tænker jo på om han har det godt det nye sted og om han er glad!

Kommentér på:
Savner hende .

Annonce