{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Indbrud!! {{forumTopicSubject}}

Vi har haft nogle tyve på besøg i dag i Skælskør rideklub.
De har brækket alle skabe op, og forsøgt at komme ind i sadelrummet - heldigvis uden held.
Skabene er blevet tømt for alt af værdi. I frygt for de kommer tilbage med det rigtige værktøj for at hente sadler, har vi nu taget vores sadler med hjem.

Bare en advarsel til alle i området!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indbrud!!
  • #1   27. jan 2010 ARG, syntes der er alt for mange indbrud for tiden!

• #2   27. jan 2010 uuh ha :s Håber ikke RIS (RytterforeningeniSkælskør) får besøg

• #3   27. jan 2010 Det er fandme så latterligt!!! Kan virkelig ikke se meningen i sådan noget, at såre mindre årige og andre med smiley Det er så dybt utænkysomt

• #5   27. jan 2010 smiley Merete&Jelske<3 N
    Forsikringen hvis man har det beskyttet ( låst inde)

• #7   27. jan 2010 Malene og Múni : H
    - men derfor kan de jo godt brække en dør op :o)

er rigtig ked af at høre det.. heldigvis bor jeg på falster, så der er da et stykke vej for tyvene!! smiley
    men stakkels jer der har fået stjålet noget..
    jeg bor jo tæt på tyskland, og der kommer også rigtig mange op og stjæler på de rideskoler ved sydfalster/lolland..

min veninde(bor på møn)havde sidste år indbrud.. de tog ALT hvad de havde(selv trækketove og strigler) de havde sågar taget grimer og dækkener af de heste og ponyer der stod i boksene!!! og været oppe og hente springstøtterne på marken!! det er simpelthen alt alt alt for langt ude ;(

• #8   27. jan 2010 Bels:
    WAUW nogle psyko mennesker xD Det er sgu da synd lige frem at gå hen og tage dækkenerne af hestene, tænk hvis de var klippet smiley

• #9   27. jan 2010 Jeg forstår ikke hvorfor man ikke har overvågning oppe?(;

• #10   27. jan 2010 Min gpa ridehjelm, mine læderridestøvler, mit uldtæppe og mine lædergamacher er blevet stjålet, så det er alligevel udstyr for ca 7000kr.
    Alt sammen var låst inde.

Men fra de små pigers skabe har de endda stjålet grimer, træktorve, underlag og strigler.

Det kan simpelthen bare gøre mig så vred!! Alle skabe er ødelagte i begge stalde og endda i rytterstuen!

• #11   27. jan 2010 Lad det forblive evigt - så skal du jo have overvågning i dit hus også, for der kan der jo også komme indbrud...

• #12   27. jan 2010 bels fordi rideskoleponyer
    jeg kommer fra falster det siger mick øendal i sine forstilinger

je det er bare træls selv en hovranser og en strile er træls men det er mere træls men ligger skælskør ikke på sjæland eller hvad

• #13   27. jan 2010 *Anne Sofie Jonasen *
    - ja, og for at forvirre jer endnu mere, så VAR hestene klippede..
    og forsikringen ville ikke kigge på sagen, før der var blevet offentliggjort hvad der var blevet stjålet - så de måtte ud og låne dækkener, grimer osv smiley

susanne:
    - det er jeg virkelig ked af at høre :s
    onde og modbydelige mennesker der gør sådan noget ;(

• #14   28. jan 2010 Ej, hvor irriterende og dumt...!

Jeg tænker hele tiden på hvad der ville ske hvis der kom tyve til min stald... sadlerne er nemlig ikke låst inde...
    Jeg kan heller ikke lige finde ud af hvordan det skal kunne fungere, for det er jo mange mennesker der skal derind på mange forskellige tidspunkter...?
    Hvordan er det hos jer med låsning... altså hvordan kan i kommer derind hvis der er låst...???

• #15   28. jan 2010 alle partryttere og privatryttere på mit ridecenter har en nøgle til sadelrummet, inklusiv ridelæreren og vores staldmand - hvis der ikke er nogen på ridecenteret SKAL sadelrummet være låst :o)

• #16   28. jan 2010 de seje fjordbasser: hva med en kodelås?

eller en hængelås med en nøgle skjult et sted?

• #18   28. jan 2010 Ja, men jeg tænker at vi er jo omkring 30-40 forskellige mennesker deroppe og nogen glemmer sikkert at låse/lader nøglen ligge et sted osv... Det er lidt svært på en rideskole...

• #19   28. jan 2010 fjordbasser: vi er ca 50 privat og part ryttere på min rideskole, men her fungerer det fint..

• #20   28. jan 2010 OK, prøver at nævne det til næste staldmøde, for jeg er altid nervøs for at min sindyg dyre saddel bliver stjålet...

• #21   28. jan 2010 Vi har to låse der skal bruges nøgle til på vores sadelrum. Den ene låser døren op, og den anden skal drejes mens man åbner døren, ellers kan man ikke få den op eller for den sags skyld lukke den.
    Vi har ingen problemer med folk glemmer at låse, for man kan simpelthen ikke lukke døren uden at låse den ene lås, da den som sagt skal drejes.

Kommentér på:
Indbrud!!

Annonce