{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bates Isabell Werth
  • #1   29. jan 2010 du HAR ku købe den både i nubret og glat læder... ved ikke om det er udgået nu?

    Den er født med luftpolstring - men jeg bryder mig ikke rigtig om at ride i det - plus det er svært at få den tilpasset 100%. (ja, nogle heste er bygget anderledes end luftpuderne kan tilpasse sig til)

    Men jeg havde en der var lavet om til at være med uldstopning, og altså passede perfekt til hesten. SKØN sadel - man sad vidunderligt.... og fik en pæn opstilling. Jeg savner den stadig :S



  • #2   29. jan 2010 Jeg er nemlig blevet tilbudt et bytte imellem min prestige og den omtalte sadel i glat læder. Men synes at de sadler jeg finder er med "krøl"læder. Ved du om det er noget man selv kan regulere det med luften?

  • #3   29. jan 2010 nej luften er som den er, men du kan skifte bommen i den...

    ellers koster det ca 2000 kr at få lavet ny polstring til den - altså i uld.

    hvor gammel er bates-sadlen? og hvad er værdien på din egen sadel?


  • #4   29. jan 2010 Kan kan lige sende dig en pb med linket til sadlen.

  • #5   29. jan 2010 Ved faktisk ikke hvor gammel den er. Værdien på min er omkring de 5900kr

  • #6   29. jan 2010 Jeg synes netop den sadel er STÆRKT overvurderet. Personligt synes jeg, at man sidder af H...... til i den. Den er bestemt ikke lavet til ryttere med lange ben.

  • #7   29. jan 2010 Jeg Bates sadel nr 2.
    Startede ud med en i skrumpelæder, og de er derefter gået over til glat.
    Puderne kan reguleres ved sadelmager, hvad enten den skal have lukket luft ud eller ind.
    Jeg har haft sammenlagt prøvet 12 forskellige sadler og denne slår alle på listen.
    Kan kun sige godt om den smiley
    Mvh Tanja


  • #8   29. jan 2010 nu skal man huske at der er forskel på BATES isabel werth (som der snakkes om i dette indlæg), og WINTEC isabel werth.... og DET er en skod sadel smiley

  • #9   4. feb 2010 I disse sadler skal der ikke lukkes luft ind alle ud - ikke i de nye modeller ihvert tilfælde.
    De nye hedder CAIR og det er en luftpude - eller rettere to i hver side .. og man kan faktisk selv korrigere sadlen idet man kan få nogle indlæg som man, v at flytte en skrue og noget velcro, selv kan lægge i. På samme vis som man kan udskifte kopfjernet.
    På samme måde kan man også selv udskifte luftpuderne - hvis det skulle ske at de punkterer.

    De gamle modeller i luft halløj hed FLAIR - og ja de skulle "pumpes" til at passe til hesten.


Kommentér på:
Bates Isabell Werth

Annonce