325 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "En sjov hilsen!"
SJOV SJOV & ATTER SJOV !!!:D
hej alle sammen, jeg har laver en Konkurrence gruppe, med håbet om at i vil deltage i alt det sjov vi har xD den hedder Blondie VS. Brunette. og holder konkurrencer hver uge.... håber i er med på ...
hej alle sammen, jeg har laver en Konkurrence gruppe, med håbet om at i vil deltage i alt det sjov vi har xD den hedder Blondie VS. Brunette. og holder konkurrencer hver uge.... håber i er med på ...
Skrevet af: KIA BODDUM - 8. aug 2009
En sjov oplevelse til stævne...
Hej alle sammen. Jeg synes i skal høre om den lidt sjove oplevelse jeg oplevede i dag til stævnet. Jeg skulle til stævne i Nordthy, og da vi endelig havde fået Galant op i trailer kunne vi daff...
Hej alle sammen. Jeg synes i skal høre om den lidt sjove oplevelse jeg oplevede i dag til stævnet. Jeg skulle til stævne i Nordthy, og da vi endelig havde fået Galant op i trailer kunne vi daff...
Skrevet af: F.L.A & Galant - 15. maj 2011
En mail..lidt sjov og underlig
Sidder og griner..fik en mail idag ang min sadel jeg har tilsalg.. Den er kun til at grine af.. Især af sætningen.. "Undlad venligst at komme tilbage til mig med alle de nødvendige oplysninger om sa...
Sidder og griner..fik en mail idag ang min sadel jeg har tilsalg.. Den er kun til at grine af.. Især af sætningen.. "Undlad venligst at komme tilbage til mig med alle de nødvendige oplysninger om sa...
Skrevet af: Team Drømme Ponyen Lybra.R.I.P - 19. apr 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
- Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
- Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
- Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
- Reparation af udendørslys 1.002 kr.
- Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.
mar 2005
Følger: 73 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 78 Svar: 1.291
dec 2005
Følger: 46 Følgere: 44 Heste: 6 Emner: 263 Svar: 440
En sjov hilsen! SE HER