28. jun 2007 Følger: 176 Følgere: 174 Heste: 4 Emner: 212 Svar: 854
at miste - føler mig helt magtesløs :/ {{forumTopicSubject}}
ja her den 07/01-10
fik min mor en opringning af min pap-mor, men vi var på vej ud og lukke sasha ud. efter samtalen tager min mor sig til hovedet og siger, Jeanette? jeg ved sku ikke helt hvordan jeg skal fortælle dig det.
jeg kan høre det var noget alvorligt, bare sig det, siger jeg så. så siger hun så at min pap-mor (Lotte) ringede og sagde at Spirit (min pony hos min far) stod med et brækket ben og skulle aflives..
jeg kunne slet ikke forholde mig til tanken, så jeg kiggede væk og vidste enlig ikke helt hvad det var hun sagde, da jeg så begynder at hive efter vejret. vi stoppede ved satlden og jeg løb ind og jagede næsten allle 3 heste ud mens jeg tudbrølede..
vi kom hjem og jeg græd og græd da jeg sagde til min mor at jeg VILLE se Spirit, røre ham, kysse ham, græde ved hans side & fortælle ham hvor meget jeg elsker ham en allersidste gang, om så han var død eller levende..
min mor kørte mig hen til ham (han stod 45 km væk) jeg gik op til ham på folden, han sov jeg smed mig ned på knæ og græd mens jeg tog fat en tåt man og begravede mit hovede dybt ned at hans vinterpels.. jeg kunne ikke forstå det. han lå jo bare der og sov.. jeg kiggede ned på hans venstre bagben.. det var fuldstændigt knækket ;( knoglen var knust! ;( jeg græd og græd, intil at hans skulle flyttes fordi han jo var blevet aflivet på folden fordi han ikke kunne gå. så de rev mig væk fra ham og med ned i stalden, jeg så den tomme boks og brød sammen igen.. de tog mig med ud i bilen og kørte fordi jeg skulle ikke se når han blev flyttet ..
men nu her efter jeg føler mig fuldstændig magtesløs
jeg grlæder mig selv i søvn de fleste aftner, jeg drømmer om ham, jeg drømmer vi er sammen igen, men drømmen slutter altid med at han ligger der på folden
jeg kan side i skolen og lige pludselig begynder jeg bare at græde og gå fuldstændig ned
jeg kan simpenhent ikke finde ro.. jeg ved ikke havd jeg skal gøre
jeg har kendt ham siden han var 1½ månede gammel lille fræk hingste basse der kun var ude på sjov og ballade.. og her da han var 5½ skulle jeg se min bedste ven ligge livløs på en fold
kan slet ikke forholde mig til det..
se evt min video "at miste sin bedste ven" vis i se ham..
jeg skulle bare lige ud med det..
håber ikke inlæget virker stødene..
- Jeanette
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.066
Sidder med tårer i øjnene men kan umuligt sætte mig i dit sted!
Det eneste jeg kan gøre er vist at sende mine tanker og kram til dig
maj 2009
Følger: 60 Følgere: 109 Heste: 1 Emner: 312 Svar: 4.406
jul 2006
Følger: 671 Følgere: 1048 Heste: 1 Emner: 917 Svar: 18.929
ej.. fuck jeg føler virkelig med dig, kan lige forestille mig selv i den situation..
omg..
håber du klarer den, trøstekram herfra
r.i.p!
jun 2007
Følger: 176 Følgere: 174 Heste: 4 Emner: 212 Svar: 854
det jeg heller ikke selv
da jeg fik beskeden vidste jeg slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv, havde mest lyst til at åbne bil døren og hoppe ud..
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.052
kan kun sige dig det bliver bedre med tiden..
men nu, to år efter, kan jeg stadig få tudeflip og se/høre de dårlige minder fra den dag
jun 2007
jun 2007
Følger: 57 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 15 Svar: 3.173
jun 2007
dog er jeg glad for at da jeg sidst så Spirit i live den 25 december 09 var det sidste jeg sagde til ham, HUSK at jeg elsker dig utroligt højt min dreng! tvivl aldrig på min kærlighed til dig!
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 151 Svar: 3.191
jeg aner ikke hvad jeg skal skrive, men føler bare lige at du skal vide, at for dæælan hvor jeg føler med dig! Gud hvor er det forfærdeligt altså.
jun 2007
jeg var også helt blank da jeg fik beskeden, jeg kunne slet ikke samle tankerne.. det kunne jo ikke ske, det er såfdan noget der altid sker for andre.
sep 2008
Det kan jo aldrig ske for ens egen lille pus..
jeg har så inderligt ondt af dig, har selv prøvet at miste en pony jeg havde gennem 9 år, - hele min barndom. Det er ubeskrivelig hårdt..
ååh, jamen ved slet ikke hva jeg skal skrive. Andet end at du skal ikke presse dig selv til "at komme over det" - det er helt okay at være knust og ked af det, og det tager den tid det nu tager. Her i dag, over et år siden jeg mistede min pony, kan jeg stadig sidde og blive helt rørt, og ked af det igen.
jun 2007
ja det tror jeg gerne nogle tårere tøre aldrig, og slet ikke dem man fælder for dyr eller mennesker som har stor betydning.
Spirit vil aldrig kunne erstattes. ALDRIG. han vil altid have en plads i mit hjerte, med alle de skøre, sjove og underlige ting han har lavet igennem de 5½ år han var her på jorden
sep 2008
Men, tænk på alle jeres gode minder, og det er okay at savne, være ked af det osv. For heste er ikke bare et dyr, de bliver hurtigt noget utrolig vigtigt for en .
Jeg håber virkelig, at du tager dig den tid det tager at komme videre.
Og igen, kan kun sige at jeg føler med dig, og har så inderligt ondt af dig og hesten .
sep 2007
Følger: 96 Følgere: 251 Heste: 1 Emner: 314 Svar: 3.080
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 28 Svar: 761
jun 2007
jeg har så fået afvide af dyreløægen at han var fuldstændig lam i benet han havde simpenhent rykket ALLE nerverene over, så han var lam ;/
men tanken er der stadig fordi der må ha gjort så SK*DE meget ondt i det, det er sket ;s
men erstattes kan han aldrig blive. slet ikke.
jeg jeg håber at vi engang ses når det er min tur til at komme op i himmlen
sep 2008
jun 2007
sep 2008
jun 2007
det lidt uhyggelige var at under en uge inde det skete med spirit sad jeg og græd fordi jeg var så ufattelig bange for at miste nogne jeg holdte af, og snakkede med min bedste veninde om det, og som jeg sagde, jeg er bange for at jeg pludselig skal få en opringning om at en jeg elsker er væk for altid.. og der et par dage efter får jeg den opringning jeg havde frygtet så meget :s
sep 2008
scary scary. det er også derfor man bare skal huske, for alt i verden at nyde hvad man har, mens man kan.
Men selvfølgelig har du ikke lyst til at være sammen med nogen, når man er i sorg. Det er også heeelt fint at være i sorg, og det skal sgu til. Men hvis man lader andre få del i ens sorg, kan det hjælpe lidt. snakke det ud med andre, trøste hinanden osv.
men self må man være alene og ked af det, det er jo alt for trist!
jun 2007
jeg prøver så vidt muligt at gemme smeren bag et smil.
men nognegange går klappen bare ned for mig. ;s
men jeg har heldigvis 2 rigtige gode veninder som jeg altid kan låne en skulder ved og græde ud, og en rigtig god ven..
men den jeg aller hest ville græde ud ved, var spirit kan ikke tælle hvormange gange han har lagt øre til mit gråd. og han puffede altid lige så stille til mig mens hans nappede mig forsigt i røven eller lign, som om han villle få mig til at smile og det lykkedes altid :') og den torsdag jeg lå knæ hen over ham, ventede jeg virkelig tolmodigt på at han skulle puffe til mig og nappe mig i røven, men nej han blev liggende
sep 2008
kender det, ville give alt for at se Fie en gang til, mærke hende en gang til, holde om hende osv.
Hold kæft hvor lyder den bare som den sødeste og kærligste hest (': !
årh, shit man..
jun 2007
jeg er også et par gange fløjet af ham inden jeg var kommet helt op.. men spirit var ikke bare en pony alle og enhver kunne ta en tur på. det tog mig 4 måneder før han ville samarbejde, jeg græd mig i søvn flere aftener fordi jeg ikke kunne styre ham. men en dag lige pludselig var alt vendt om, jeg kunne ALT med ham, og sådan har det været siden :')
sep 2008
skriv det ned, skriv alt om ham ned, og læs det når du er trist.
Det lyder virkelig til at han var et livsstykke, en rigtig dejlig hest.
jun 2007
jeg finder nok aldrig en ligeså speciel pony.
han havde krut i røven, og kunne ikke stå stille i 2 minutter
jeg red ham fast fra han var 4 til han var 5 og han var uerfaren men alligevel har han lært mig mindst ligeså meget som jeg har lært ham vis ikke mere. han var fantatisk.. :') smiler helt mit i bøgle af tåere
minderne om ham går igen og igen :')
jul 2005
Følger: 2564 Følgere: 4358 Heste: 12 Emner: 127 Svar: 1.258
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.788
Håber du klarer den..
Kæmpe trøstekram her fra..
R.I.P til din lille dreng
okt 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 3 Svar: 31
Kender godt følelsen, har mistet begge mine på 3 mdr. Havde haft dem i 15 og 18 år, det er rigtig hårdt og det tager lang tid at komme over.
at miste - føler mig helt magtesløs :/