{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  adgang til dba
  • #1   30. dec 2005 Lige et godt råd... Det er ikke en god ide at spørge om sådan noget online, da det er ulovligt. Det har været oppe på bilgalleri rigtig mange gange.

• #2   30. dec 2005 takker

• #3   30. dec 2005 <b>Z28TA</b>:

Det er ikke ulovligt at dele oplysningerne; DBA ser helst at man selv betaler for adgang, men kan pricipielt ikke kræve at man holder de oplysninger man nu engang har set for sig selv.

Jeg kan ikke se nogen indlæg fra HA'erne eller HG om at man ikke må, og jeg kan ikke se det i retningslinierne.

Ergo man må godt.

• #4   30. dec 2005 Alexander - Jo det er ulovligt at videregive de oplysninger til folk der ikke har betalt. Det har været oppe at vende på bilgalleriet et par gange fordi der gik lidt for meget trend i at folk spurgte om oplysninger. Og ejerene af bilgalleriet (som jo også ejer hestegalleriet) skrev at det var ulovligt og at de ikke ville se den slags indlæg mere.

• #5   30. dec 2005 Jeg fandt lige det jeg ledte efter. Det her blev postet på bilgalleriet for et stykke tid siden:

Det er ikke længere lovligt, at hjælpe sine medmennesker på BG, med tlfnumre til Bilbasen og DBA... For så sletter de ens profil...

Hej Basse,

Undlad venligst udveksling af Bilbasen og DBA numre i forumet på BG. Næste gang bliver vi desværre nødt til at slette din profil.

Mvh Bilgalleri.dk

• #6   30. dec 2005 <b>Z28TA</b>:

Tro mig, det er ikek ulovligt, lige så lidt som det er ulovligt at dele oplysninger mellem venner eller familie.

Det er mod retningslinierne at lade andre bruge sin konto på DBA, men ikke at videregive oplysninger.

At BG har valgt at sætte en stopper for det er noget for BG, der er ingen retningslinier e.l. om det her på HG, og jeg tror nok at der skulel komme et indlæg fra HA'erne hvis det blev forbudt her.

Hvis det skulel være forbudt skal det også være forbudt at videregive oplysninger fra HesteData f.eks.

SummaSumarum:

Det er <b>ikke</b> ulovligt (og det skriver Bilgalleri.dk heller ikke, de beder bare om at personen unlader at gøre det) at dele informationen, selv om DBA helst så det ikke skete.

Det svarer lidt til at det skulel være ulovligt at lade andre kigge i sin papirudgave af DBA.

• #7   30. dec 2005 Jeg siger det skam bare for at være venlig. Den bruger på bilgalleri blev slettet pga han videregav oplysninger fra dba (selvom de faktisk havde skrevet "næste gang").

• #8   30. dec 2005 Jeg vil tro det var inden BG fik HA'ere, så jeg tror proceduren er en anden her (og på BG nu :o)

Men bare lige; det er tilladt indtil der bliver sagt noget andet fra officielt hold :o)

• #9   30. dec 2005 Ja sådan ser jeg nu også lidt på det, men jeg tænkte "better safe than sorry" smiley Det er jo surt at blive slettet som bruger. Og det er trods alt de samme folk der står for alle gallerierne.
    Ja det var før BG fik HA'er, men det kan man ikke rigtig sammenligne, for der var kun HA'ere derinde i meget kort tid. Det virker generalt fint derinde, og der er ikke rigtig brug for HA'ere.

Kommentér på:
adgang til dba

Annonce