{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.056 visninger | Oprettet:

Akut opstaldning {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg leder efter nyt opstaldningssted så hurtigt som muligt.

Det skal være i hillerød, eller 15-20 min væk i bil

Jeg har en arabervallak på 4 år og har store problemer med ejer på mit nuværrende opstaldningssted, så jeg er tvunget til at finde et nyt sted.

Der skal være nogenlunde store bokse, da han er 160, så han skal helst ikke stå for klemt i en 3'er boks.
Der skal være rimelige folde, hvor han har mulighed for at gå med andre, og ridehus i nærheden, eller på stedet, ligemeget hvad størrelse.

Det er lige meget med pris, da jeg som sagt bare skal væk.

Hvis du ikke ved noget om opstaldningsstedet, så bare skriv et forslag:)

Håber i kan hjælpe mig, da jeg selv sidder og leder lige nu, og har lidt tidspress.

Det skal ikke være Rugbjerggård eller Stald rosenkilde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Akut opstaldning
  • #1   4. feb 2010 HIS?

Ellers har jeg en løsdrift.

• #2   4. feb 2010 Jeg kender noget i Skævinge, der er desværre ikk ridehus, men ligger et 5 min. derfra.

• #3   4. feb 2010 jeg kan nok desværre ikke bruge løsdrift, da han er vandt til at stå i boks, så han er ikke vandt til det kolde vejr lige pt. Men jeg vil ellers lige folde dig i tankerne

• #4   4. feb 2010 SiiV - Helt iorden.
    Jeg har kun 2 bokse selv nemlig, og de skal bruges til når jeg får føllene hjem, hvilket jeg højest sandsynligt gør snart.

Men hvis du ikke finder andet, og evt. selv kan finde en af de der .. øh .. contaniore med bokse, så kan han ihvertfald godt stå her. smiley

Held og lykke !

• #5   4. feb 2010 ej du er en skat , selvom jeg ikke kender dig:) har du enlig noget ridehus i nærheden?

• #6   4. feb 2010 SiiV -
    Jeg kender det med det bliver akut. smiley Det var derfor jeg flyttede hestene hjem.

Man kan leje et ridehus, det er vel ½-1 km. herfra. Det gjorde jeg selv forrige vinter.. Der er super lækkert ! Man må dog ikke springe der, da ejeren er top-dressurrytter, og han vil gerne have underlaget er perfekt.

Men det er super flot og lækkert ! Rigtig rart at være i. smiley

• #7   4. feb 2010 Det skal lige siges det er i Gørløse, så det er omkring 10 min. fra hillerød. smiley

• #8   4. feb 2010 det lyder super, det er jo ikke langt. Og jeg er stadig i gang med tilridning, så der er langt til springning

Ja jeg har det så dårligt over at min hest står der ovre lige nu imens jeg er i skole.

Ja okay, bor rimelig tæt på så da jeg bor tæt på meløse. men jeg vender lige tilbage til dig hvis jeg ikke finder noget. men tusinde tak for hjælpen

• #9   4. feb 2010 Siiv - hvad med skævinge?

• #10   4. feb 2010 der skal helst være ridehus, men ellers fortl lidt om det, da hvis jeg ikke kan finde noget, vil jeg også lige have dig i baghovedet

• #11   4. feb 2010 Ved ikke om det er for langt, men hedegårdens dækkenvask er ikke det væreste sted man kan stå. Jeg har selv stået der.
    De ting man kan være utilfredse med der er at vinterfoldene er dårlige og man kan ikke selv vælge hvad man fodrer med samt der er foldordning i weekender og på helligdage.

Ellers er der ridehus og bane på stedet, der er undervisere, der er direkte adgang til hedeland og boksene er store smiley Og der er dælme dytme knald på deres hegn smiley Så det rører din hest kun ved 1 gang!

(link fjernet)

• #12   4. feb 2010 Der er ridehus 5 min. derfra. Det ligger ude ved skævinge ponyrideskole, det er en stald med 5 andre heste, sadelrum og kæmpe ridebane. Det ligger med turomgivelser, og det ridehus der ligger i nærheden er hos Fobian..

• #13   4. feb 2010 Miakatarina: tusinde tak fordi du har skrevet, men tror desværre det er for langt væk.

Signe B: tusinde tak fordi du skrive til mig smiley jeg vil lige kigge noget nærmere på det.

- kristiansen -: troede du sagde der slet ikke var ridehus i nærheden, men det lyder da meget godt smiley hvad hedder stedet?

• #14   4. feb 2010 SiiV -
    Jeg forstår dig udemærket godt. smiley
    Prisen for opstaldningen vil komme meget an på om du kan tage nogle fodervagter og sådan, men det er ihvertfald ikke dyrt, da vi ikke er en hestepension som sådan, så vi behøver ikke tjene noget. smiley

Men fedt du er igang med tilridning - er selv lige blevet ''færdig'' med en, og starter på en ny til sommer. smiley

• #15   4. feb 2010 Hej bianca, tusinde tak for hjælpen, jeg samler lige alle de oplysninger jeg har i aften og beslutter hvad jeg overhoved har råd til at låne indtil jeg er færdig med skolen, og så ringer jeg rundt

Rissh! : ja det kommer det jo meget an på, og har haft min egen stald hjemme hos mig selv da jeg var yngre + arbejder på en ridelejr i ferier, så jeg er klar til at tage fat, dog er der jo ikke meget tid når jeg studere op til eksamnerne. Men jeg er vandt til at arbejde for det.
    Ja det er rigtig hyggeligt at tilride, dog har vi haft 2 rimelig store pauser, pga skader, begge forskyldtr (ubevist) af opstaldnings ejeren.

• #16   4. feb 2010 okay, jamen jeg tager bare en snak med hende, og så kan man jo altid hører. Hvad hedder stedet?

• #17   4. feb 2010 Siiv -
    Jamen det lyder super godt. smiley
    Det vil evt. være nogle fodringer (aften), og evt. indluk af hestene om aften. smiley

- Arh, det lyder godt nok nedern . Men altid noget du er ''op på hesten'' igen. smiley

• #18   4. feb 2010 Rissh!:
    Altså det ville formentlig ikke være noget problem, hvis det bliver.

Ja det er rigtig nederen, ja jeg er lige begynt genoptræning i går, og hans sår er næsten helet. Så nu er det bare igang med at skridte, dog lettere problematiske, da ejeren af stedet ikke synes min hest skal på fold, og han ikke gider sætte stød på hegnet. Så jeg har en lettere hyper hest

• #19   4. feb 2010 Det lyder godt. smiley

Aaarh ja okay, forstår godt du gerne vil flytte så !

• #20   4. feb 2010 Stedet hedder hvedesegård. :o) Det ligger lige overfor land og fritid :o) Nej der er ridehus 5 min. skridt derfra, endnu kortere vis man bare krydsede markerne. smiley Du kan altid få et nr. vis det er.

• #21   5. feb 2010 ved du ca hvad det koster?

• #22   5. feb 2010 Mener det 12-1500 kr.

Kommentér på:
Akut opstaldning

Annonce