{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjørring rideklub..
  • #1   5. feb 2010 har ikke hest der ude men har haft min pige med på et par ridelejre hvor jeg skulle undervise nogle børn og lave show for dem og min overbevisning er at hvi du vil ride dressur eller spring er det IKKE et sted du skal vælge men hvis du vil lave voltisering eller hyggeridning tror jeg det er ok, men ridehallen er ikke en af de største. hvordan de er mod hestene vil jeg lade en anden svare på da jeg ikke ved så meget om det.

• #2   5. feb 2010 Jeg har ikke hest derude, det var elllers meningen. Men efter en tur derud i efteråret hvor samtlige heste stod i ren lort uden et eneste rent strå i boksen og til trods for det var en flot dag med solskin stod alle heste og gloede i deres bokse. Om det er et godt sted eller ej ved jeg ikke, men efter hvad jeg så den dag er det bestemt ikke noget jeg vil byde min hest.

• #3   14. maj 2010 hej er der nogen der kender nogle af de ponyer der har gået elevhest derude......spørger fordi jeg søger info om en bestemt pony der nu står hos en hestehandler i nærheden

• #4   22. feb 2013 det er et okay sted, der trænger til at blive gjort noget der ude.. smiley hallen er ikke en af de største.. smiley viggo som har det er ved at være en ældre herre og kunne måske godt bruge en hjælpende hånd, men som sagt køre det vidst heller ikke for godt der ude så det med betaling kan han ikke klare, man skal stå sammen om tingene der ude og så tror jeg det kunne blive et rigtig godt sted... smiley

• #5   8. okt 2013 Hej

Det kan aldrig blive et godt sted mens viggo er i live. Hestene får ikke nok at spise.. der er ikke plads til Hø og man må ikke selv komme med noget.. søger man ikke for selv at foder ekstra har du skind og ben.. Sommeren kommer hestene ud men om vinteren er det kun udvalgte heste der kommer ud.. og måske hver 14 dag hvis man er heldig. Man skal gå 100 % efter Viggos pibe ellers er man ude og du kan blive smidt ud fra dag til dag hvis Viggo ikke er enig. Pas på for han kan også finde på at stå og slå på dig.. mange børn er bange for ham. Bestyrelsen er ikke bedre de tør jo ikke gøre noget og laver bare mere ballade end de gør noget godt for klubben. de overholder ikke engang reglerne for klubben, blandt andet bliver der uden varsel på 14 dage og besked til medlemmerne afholdt general forsamling. endvidere er de ikke nok i bestyrelsen i forhold til deres egen vedtægter, men det kunne blive et godt sted hvis bestyrelsen kom ud og især hvis Viggo kom på plejehjem.. .

Kommentér på:
Sjørring rideklub..

Annonce