glæden ved heste- solskindshistorie {{forumTopicSubject}}
vil bare udtrykke min glæde for hvor skønt det i grunden er at være i nærheden af det pragtfulde dyr igen.
har haft en pause på ca6 år hvor jeg ikke har redet og faktisk var lidt bange for dem efter et uheld med min 2. sidste hest.
nu har jeg fundet et sted hvor jeg må komme og hygge og nusse om hypperne, og hvor er det bare super dejligt.
fjollet tidspunkt at begynde igen på, men selvom det er koldt og måske ikke det bedste vejr er de nu engang rigtig glade for at se en
vil bruge mit indlæg til at minde jer hesteejere om hvor glade i kan/skal være for jeres smukke og dejlige dyr.
og glem det aldrig
kan slet ikke vente til der går sommer i vejret og man rigtig kan nyde det, har en lille ide om jeg kommer til at bruge rigtig meget tid i stalden fremover.
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 2.323
Jeg havde selv en periode på et tidspunkt på lige omkring 5 år, hvor jeg slet ikke havde noget med heste at gøre.. Nøøj, hvor kom jeg til at savne det! Jeg tænkte på det næsten dagligt, og drømte om det om natten,..
Det var så skønt at begynde igen efter den lange pause! Og så skete det fantastiske (som jeg ellers overhovedet ikke havde regnet med), at jeg fik mulighed for at købe min egen hest - så for 1½ år siden, fik jeg selv hest på fuldtid - og nyder det!
Håber det var sidste gang at jeg opgav ridningen, intet tyder ihvertfald på at jeg kommer til at droppe det igen..
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 25 Svar: 132
er bare stygt at rende rundt med hjulben og ligne en der har redet for 1.gang fordi man bare har smerter efter 1.tur på hypperne igen
håber også jeg kan få råd igen engang, men bliver nok ikke før kæresten og jeg flytter sammen på en gård og selv har plads til at have den i baghaven
apr 2008
På en SU havde jeg bestemt heller ikke regnet med at skulle have min egen hest, men pludselig fandt jeg ud af, at jeg kunne købe hest sammen med en veninde, og så stadig ha´ de samme udgifter som jeg havde før (part og undervisning) - det var jo lykken! Hun blev så desværre bange for "kræet", men jeg havde knyttet mig så meget til hesten at jeg bare måtte finde en løsning - det hele kunne heldigvis lade sig gøre - godt at valget var faldet på en "billigere-end-store-heste-i-drift" ismule..
Jeg troede ikke jeg ville købe hest før jeg engang er færdig uddannet - så det var helt fantastisk!
Som du også siger, tilføjer ridningen meget i hverdagen! Det giver også mig meget mere livsglæde og virker iøvrigt afstressende (.. for det meste..)
feb 2008
ja hun ser rigtig fin ud din, hvor billigt har du fået hende nu hun ikke har papire?
apr 2008
Jeg fik hende for 17.000 - men hun var ikke det værd, viste det sig.. Hun var nærmest uridelig da vi fik hende hjem - så der var utrolig meget arbejde ved hende. Det var ikke det vi havde fået at vide da vi købte hende, vi prøvede hende begge to, men kun på skovtur og sammen med en anden rytter, hvor hun opførte sig fint. Set i bakspejlet var det dumt at vi ikke prøvede hende alene, og på en bane - men det er nemt at sige bagefter...
17000 er ihvertfald meget for en hest som ikke har ridningen i orden, selv for en islænder (dog jo så uden papirer - men de er godt nok ofte dyre alligevel)..
Hehe, du ender jo nærmest med at komme til at bo i stalden til sommer så!
feb 2008
jep er også ene af islændere der, er super hyggeligt og skønne heste
apr 2008
feb 2008
glæden ved heste- solskindshistorie