{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Travhest søges!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har efter langtids overvejelse besluttet at Gulla og jeg desvære aldrig kommer til at fungere optimalt sammen... hun er en super sød hest...men hun mangler et eller andet sted den sammenarbejds villighed som Laddie havde... så nu har jeg taget den svære beslutning at Gulla skal sælges og ind skal der på ny en Lille travhest (som Laddie) men jeg tænkte på om der findes en ny Laddie der ude et sted?

Er det til at finde en "lille" (maks 165) travhest,hoppe eller vallak, der ikke er for gammel (maks 14) som er redet i min. skridt og trav (meget gerne også i gallop men ikke noget krav) som ikke fejler noget og som er til at få for en lidt billig penge?

For at gøre det endnu vanskeliger findes der så også sådan en på sjælland (evt. lolland-falster?)

(jeg syntes de fleste af de redne travere jeg har stødt på står i Jylland, eller på Bornholm og der har desvære jeg ingen mulighed for at prøve hest over pga afstand. og jeg køber altså ikke en hest jeg ikke har prøvet..)

Men håber at i vil svare mig og evt. komme med nogle bud på hvor jeg kan finde en sådanne hest når jeg engang er kommet af med Gulla..(hun rejser her d.26 så er begyndt at søge smiley )

mvh Sette

ps. er blevet forslået at hænge et opslag op på travbanen i enten charlottenlund eller bjæverskov, men da det ikke lige er steder jeg sådan kommer forbi ville jeg høre om der evt. var en venlig sjæl der ville gøre det for mig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Travhest søges!!!
Kommentér på:
Travhest søges!!!

Annonce