{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

dækner hjælp {{forumTopicSubject}}

min hest ødelægger sine dækner på rekort tid (han slåser og leger meget med de andre)... jeg overvejer at købe StormBreaker dækner men er de i god kvalitet....`?

hvad er jeres erfaringer med de dyre mærker som rambo, bucas, weather beeta...?

pt går han med horze vinterdækken og sesonen er ikke engang ovre nu og der er har allerede en flænge på 40 cm på siden og flænset foran ved bringer....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dækner hjælp
  • #1   17. feb 2010 weather beeta har jeg kun gode erfaringer med smiley Alextho har haft sit i snart 3 år uden en skramme, til gengæld har Piaffe kun haft sit den her sæson, men E.T. er også MEGET hård ved hendes dækken!

• #2   17. feb 2010 leder også efter et til min unghest... hans ligger pt i omkring 4 dele... og han har haft det i ca. 5 uger

• #3   17. feb 2010 kig efter noget med 1000D eller der over..

• #4   17. feb 2010 jeg har et Masta dækken til Tendra og jeg har aldrig haft et bedre dækken! er meget imponeret over det, så det vil jeg i hvertfald varmt anbefale(:

• #5   17. feb 2010 Jeg har et Masta til Tempo..

Han fik det vinteren 08 og efter 2 dage havde han rykket den ene benstrop af og lavet en flænge på den ene side. Men det har holdt lige siden da...

• #6   17. feb 2010 Jeg har kun Masta til alle mine heste og ponyer, men de to ponyer er hårde ved dæknerne fordi de leger sådan, så jeg har købt bidstop på spray, som jeg sprøjter på ca en gang om md og nu er der ingen flænger mere..men de leger stadig smiley

• #7   17. feb 2010 Her er et med 1680 diner (link fjernet)

• #8   17. feb 2010 Jeg kan også kun tale godt om weatherbeeta. :). Linus fik sit i november, tror jeg. Han måsler også tit med to andre vallakker på folden, så det har fået nogle bid af og til, men det har ikke taget skade overhovedet. :). Det virker som et rigtig solidt dækken - jeg har også lige købt et overgangsdækken af samme mærke, så jeg er godt tilfreds med det. d:

• #9   17. feb 2010 Synes rambo dækner er de bedste, altså mit duo gik forholdsvis hurtigt i stykker men det var pga. der var en knold der startede med at åbne hendes dækken foran mens hun stod løs på folden, og så blev hun forskrækket og løb med et dækken hængende mellem benene så et par af stropperne faldt af, det er der jo intet at sige til.

Mit rambo stalddækken har jeg været utrolig glad for og min 4års der gerne bider i alt inkl. sit ejet dækken stå om natten med et rhino dækken og dagen rambo og er meget glad for dem, de er endnu ikke gået i stykker og synes de har den bedste pasform og bevægelses frihed! smiley

Kommentér på:
dækner hjælp

Annonce